Full version: Att gå i väggen
bahia1
Jag gick nästan själv i väggen när jag fick se loggan här på Odlas förstasida.
Nu tycker jag om hon blivit medlem här att hon kliver fram och försvarar sig.
Förstår i annat fall inte hur Odla att godkänna att lägga in en logga från ett så oseriöst företag.
Jag får snart hjärtfall ranting.gif
Nu väntar jag svar från Irena och om hennes logga som skattesmitare enl. skattekontoret i Sundsvall kommer att ligga kvar på Odla går jag ur här.
Irene_L
Jag kollade på Odlas första sida. Hennes loga ligger under Galleri...senast inlagda bilderna. Det är alltså bilderna som vi har i våra album som visas där. Jag ville bara förtydliga att Odla har inte satt dit logan.
bahia1
CITAT (Irene_L @ 13-03-2008, 19:14) *
Jag kollade på Odlas första sida. Hennes loga ligger under Galleri...senast inlagda bilderna. Det är alltså bilderna som vi har i våra album som visas där. Jag ville bara förtydliga att Odla har inte satt dit logan.


Tack Irene nu fick jag reda på hur den kommit dit.
Ber Odla om ursäkt!
Irene_L
Ok kompiskram.gif
Wilmer
trostar.gif Men oj, jag trode någon "gåttiniväggen" men jag tröstar ändå happy.gif
rahmat2
CITAT (Wilmer @ 13-03-2008, 19:30) *
trostar.gif Men oj, jag trode någon "gåttiniväggen" men jag tröstar ändå happy.gif

Wimer, Du har alltid roliga inlägg!
Wilmer
blush.gif Jag kanske bara inte är riktigt funtad? g.gif
Aqvakul
CITAT (Wilmer @ 13-03-2008, 19:40) *
blush.gif Jag kanske bara inte är riktigt funtad? g.gif

absolut en prydnad för forumet och en garvad förkämpe för den ärorika meningslösa tråden...... tummenupp.gif
Wilmer
MYSKO och lite meningslös e jag... flirting.gif
Gunilla T
CITAT (Wilmer @ 13-03-2008, 19:40) *
blush.gif Jag kanske bara inte är riktigt funtad? g.gif


Wilmer, det är alltid roligt att läsa dina inlägg - småler för mig själv!
Wilmer
Oj, vad jag rodnar. Jag skrattar högt åt er också! Vi är ett gött gäng som man säger här!
marskattan
Ja jag fick oxå den tanken dvs att gå in i väggen när jag läste rubriken och tänkte faktiskt "skönt fler med samma problem som jag"... Inte att jag önskar någon annan detta, men jag hoppas ni vet hur jag menade rose.gif
Wilmer
Hm, ja, genom sig själv känner man andra rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon