Maria82a
Tänkte bara verkar vara mest äldre...själv har jag inte ngt barn.... yes.gif
Wilmer
Nixpix tyvärr inga barn. Det finns allt flera här som inte har några! kompiskram.gif
Discogiraffen
Jag har en på gång tummenupp.gif ska komma i november, om allt går vägen bravo.gif
Wilmer
yaay.gif Grattis Giraffen!
Discogiraffen
thanks.gif
gammelnalle
?????? Vofför det??


Jag vet massssssor av odlaioter som är unga och som inga barn har..

spelar det någon roll??? Man kan odla rosor utan att ha barn....
MEN jag tror att de flesta här är något mer "mogna"...,. och det är därför som jag trivs här. : Tonen är NORMALT rätt vänlig och erfarenhetsgraden är HÖG, inte bara inom odling utan även från LHS Livets Härda Skola.....HÄR får man (nästan) alltid svar...


b
Iza
Hallå där vad menar du med äldre? crazy.gif
Jag har två söta barn! wub.gif
Jag kommer inte att bli äldre än arton max.
ninnisky
Mina två flög ut för ett bra tag sedan! Tillhör definitivt den mogna gruppen med barnasinnet kvar!
Alba
Man kan ha barn om man är 18....man kan ha barn om man är 50.......så det säger inte så mycket om åldern.


Maria.....jag föreslår att du gör en omröstning om ålder.........alltså där du ger alternativ och så ska alla pricka för åldersgruppen.
Vi haf haft en sån för länge sen men många har tillkommit så det vore kul med en ny.
Anma
Vad är äldre? Vad är yngre? Jag är 38 och har inga barn. Blir inga heller, håller ,ig till hundar... wink.gif
Maria82a
discogiraffen..du e tuff som föder barn..med tanke på hur ont det ser ut att göra..läste på ett ställe.... sick.gif

http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=3905

och på denna sida...

http://www.barnsidan.se/cldoc/699.htm
Lemonne

Vilken bra idé med en omröstning!

Själv är jag utan barn än så länge, jag är ju 27 så den biologiska klockan tickar....
Hallonpaj
Jag är 84:a och har ett barn, Matilda som föddes 070707 wub.gif
Wilmer
nono.gif MAria sådant läser man inte (vad det nu är jag läser det inte no.gif ).

KLart det gör ont, men det var inte så skönt att slita sönder knäet heller... Och det blev inget gosigt som belöning efteråt ens -cry-.gif (Min biologiska klocka går på högvarv crazy.gif ).
Chamomille
Inga barn och vill heller inga ha. Gammal? 38. Tja kanske skitgammal.

CITAT (Maria82a @ 21-03-2008, 18:56) *
Tänkte bara verkar vara mest äldre...själv har jag inte ngt barn.... yes.gif

Föresten... E du född 82 så är du definitivt inte bland de yngre här... biggrin.gif
Alba
CITAT (Hallonpaj @ 21-03-2008, 19:18) *
Jag är 84:a och har ett barn, Matilda som föddes 070707 wub.gif




Oj.....den lilla kan man också kalla en hallonpaj.....vilken goding Lilla Matilda är.

Grattis till den lilla.
Hallonpaj
CITAT (Alba @ 21-03-2008, 22:31) *
Oj.....den lilla kan man också kalla en hallonpaj.....vilken goding Lilla Matilda är.

Grattis till den lilla.


Tack! blomma.gif
Lady Hamilton
CITAT (Alba @ 21-03-2008, 19:31) *
Oj.....den lilla kan man också kalla en hallonpaj.....vilken goding Lilla Matilda är.

Grattis till den lilla.



Ja jag tänkte samma sak blush.gif
Piccante
näpp inga barn och vill inte känna mig gammal heller
HelenN
Jag är bara 36 år ju, har 3 egna barn + ett styvbarn.
Blomstertanten
Jag är bara 46 och har 2 barn och 2 barnbarn och ett bonusbarnbarn !
Men känner mej som max 18 , till sinnet i alla fall. Men kroppen och hjärnan är inte riktigt överrens om det tongue.gif
GrönAnna
Jag e gôrgammal - o har inga barn... happy.gif
*Stintan*
Gammal? Jag? Två unga älskade döttrar har jag iallafall.
hobbe 00
jag har en unge och gammal nä.. stannat vid 20! i varjefall i sinnet..
Åsa, mälardalen zon 2
Inga barn 30+ men känner mig som tonåring och ser tydligen fortfarande ut så (jag var iväg på en liten utflykt med 2 av mina gymnsieelever i måndags för att diskutera en aktivitet vi ska ha och damen vi träffade frågade om vi inte hade någon lärare med oss laugh.gif )
Chamomille
För 4 år sen fick jag visa legitimation på bolaget i Skurup! Gissa om jag hoppade av glädje yahoo.gif
Wilmer
Jag fick visa leg senast vid 35. Mina arbetskamrater trode mig inte -cry-.gif
Netha
Har aldrig handlat på systemet så .... tongue.gif
Gammal? Nae... tror jag inte. g.gif

Fyra barn och sex barnbarn. wub.gif
ingrid fuxwall
Jag är 20+ har barn och barnbarn
Wilmer
rotfl.gif
Chamomille
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:19) *
Jag fick visa leg senast vid 35. Mina arbetskamrater trode mig inte -cry-.gif

Grattis!!! Visst ere kul!!! yahoo.gif
Dumma arbetskamrater angry.gif
Bee
Jag är 27 år. Mina barn är äldre och jag har barnbarn (och ett till på väg fick jag veta igår!) - men jag vidhåller: jag är 27 år gammal! Så det så.
Ciczi
28 år men inga barn ännu... Hoppas dock att det blir några i framtiden. Sånt vet man ju inte.

Och det där med ålder. Visst 28 år står det på pappret men alla gånger... till sinnet är jag inte en dag över 21 år... tongue.gif

Ciczi
Bee
CITAT (ingrid fuxwall @ 21-03-2008, 22:23) *
Jag är 20+ har barn och barnbarn


Jamen exakt! Det är så det är!
Bettis
jag har två barn, dottern har 4 barn, mina barnbarn, sonen har inga barn (ännu)
Wilmer
CITAT
Grattis!!! Visst ere kul!!!
Dumma arbetskamrater


thanks.gif

Ja, de var elaka, säkert bara för jag var konsult angry.gif
Chamomille
CITAT (Bee @ 21-03-2008, 22:27) *
Jag är 27 år. Mina barn är äldre och jag har barnbarn (och ett till på väg fick jag veta igår!) - men jag vidhåller: jag är 27 år gammal! Så det så.

Är dina barn äldre? giggle.gif Ja inte f.n blir man äldre än 27!
Wilmer
25 blink.gif
Chamomille
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:44) *
25 blink.gif

ja ha.. blink.gif Javisst ja blink.gif
Wilmer
yes.gif
Chamomille
21 kanske blink.gif blink.gif blink.gif
Monaxe
På morgonen fkänns kroppen som 85, dagtid 25-40 är för övrigt 47...
Monaxe
edit: dubbeltryck
Leia
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:16) *
För 4 år sen fick jag visa legitimation på bolaget i Skurup! Gissa om jag hoppade av glädje yahoo.gif

Det hände mig för en månad sedan! Jag blev jätte glad och tackade honom så mycket för att han "gjorde min dag" (jag är 36).
Jag leve gott på det några dagar men sedan började jag fundera.... Och kom fram till att jag faktiskt visst inte vill se ut som 20 igen, jag vill snarare se fräsch ut för min ålder.

Som svar på ursprungsfrågan: Jag har ett barn. smile.gif
Chamomille
CITAT (Leia @ 22-03-2008, 07:58) *
Det hände mig för en månad sedan! Jag blev jätte glad och tackade honom så mycket för att han "gjorde min dag" (jag är 36).
Jag leve gott på det några dagar men sedan började jag fundera.... Och kom fram till att jag faktiskt visst inte vill se ut som 20 igen, jag vill snarare se fräsch ut för min ålder.

Som svar på ursprungsfrågan: Jag har ett barn. smile.gif

Grattis!
Håller med, men det var ju kul!!! Ha vara 34 och få visa leg. Den som blev mest generad var nog kassörskan (äldre än jag). Hon gratulerade mig... biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon