niklaswik
Tänkte att 0-20 och 70-uppåt är lite mindre grupper än dom andra, därav inga fler 5-års-intervaller. Kanske jag har fel? Får väl se.


EDIT: Ändrade, dom som var exakt 35 eller 50 eller så kunde välja två olika och ändå ha "rätt"...

EDIT 2: Typiskt... Det blir då fel jämt! Nu blev ju rösterna nollställda och dom som röstade förr (ca 15 st.) kan inte rösta igen....
niklaswik
Den som vill kan väl starta en ny... Jag orkar inte. Tappade lusten nu. tongue.gif
Bee
Se det som en fingervisning från ovan Niklas! Damer o herrars ålder är i trädgårdssammanhang eller annat helt värdelös info smile.gif
gunvor
visst är det ointressant - men klickade i en liten prick i alla fall
Aqvakul
är inte så mkt för omröstningar...
Alba
Nu måste jag försvara Niklas.

Så här gick det till när omröstningen kom på tal.
En odlait tyckte sig förstå att det är mest äldre här på forumet. Jag föreslog då en omröstning, eftersom jag inte tror att det är mest äldre här.
Jag provade göra omröstningen men det blev inte bra.......det stod tex att 3 hade röstat men resultatet visade på1 röst.....så jag gav upp.
Niklas tog vid och gav upp.
Lena i Torslanda
CITAT (Alba @ 26-03-2008, 12:35) *
mest äldre här på forumet. Jag föreslog då en omröstning, eftersom jag inte tror att det är mest äldre här.



Äldre än vem?
Alba
CITAT (Lena i Torslanda @ 26-03-2008, 14:07) *
Äldre än vem?


Säg det.....jag citerade bara vad en annan odlait sa. H'n kanske kan kommentera det själv.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon