Noak
Vad är det som gör att jag bara måste titta(=köpa) när det kommer ett erbjudande.
Nån karaktär borde man väl ha efter så många år i livet?
Nyligen beställde jag rosor som jag inte riktigt vet var de ska vara (= gräva nya rabatter).
Nu beställde jag perenner.
Maken sover gott i soffan så han kunde inte hejda mig heller.

slap.gif
Tosan
Ja, jag sa ju nyligen att jag lika gärna kunde be dem sätta in lönen på odlas konto på en gång...
Men jag höll mig ju på både rosorna och grönsakerna, så nu hade jag ju lixom sparat för perennerna... typ whist.gif
Hur mycket kararktär ska man egentligen behöva ha?
Maria82a
Tja lockande bilder kanske...och för mkt plantor som man vill ha...du får väl gräva fler rabatter...lätt hänt om man hittar mkt fint... kompiskram.gif

Men om du inte vill få ångest..så e det nog bra om du inte tar några datafria dagar och tänker efter beslutet... jag gjorde det..när min dator gick sönder så kom ångesten när jag såg hur mkt jag handlat..typ en halv pall med 7 krukor som kommer i april..sedan mkt blomlökar och pioner...

Men nu är man på gång igen med plantorna, man glömmer bort att man inte har plats utan köper bara för att man vill ha mkt plantor och göra en fin rabatt...
Wilmer
bravo.gif yahoo.gif Äntligen!!
MariaS
Hmmm. Här arbetar man altså i en trädgårdsbutik, med alla de växter som det innebär. Sen kommer man hem i godan ro efter dagens slit och läser mail från odla och....
Men det var ju några saker som vi INTE har i butiken ännu ju innocent.gif whistling.gif
tettan
hej MariaS, hur går det på jobbet? trivs du? jobbar du dej fördärvad? tänkte mej att smyga dit någon dag å kolla läget
tettan
MariaS
CITAT (tettan @ 29-03-2008, 18:24) *
hej MariaS, hur går det på jobbet? trivs du? jobbar du dej fördärvad? tänkte mej att smyga dit någon dag å kolla läget
tettan

Tja, några nya muskler har väl fått visa sig på styva linan, och byxorna har blivit för stora. Men annars går det bra giggle.gif

Jobbar hela helgen. Ledig tisdag, onsdag denna veckan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon