råse-marie
Äntligen vårvärme yahoo.gif ( ja jo jag saknar vintermörkret också ..... för jag älskar även det )
men nu känns det så mysigt det blir premiärgrillning och vi går ut lite försiktigt och börjar med grillkorv och bröd.
Korv och bröd kan väl inte smaka bättre än ute i sandlådan coolgleam.gif
Chamomille
Japp. Idag blir det grilla! En köttbit till kvällen. yahoo.gif Sååå härligt väder ute nu. Och ikväll är det ljust en timme till.... biggrin.gif Ska nog gå ut och slappa i solstolen en stund.
Pirum
He, här (Göteborg) verkar regnet ha anlänt med något försenad verkan, det är ju kutym att det ska regna hela helgen men tidigare idag var det ju rätt fint väder, om jag minns rätt. Så, ingen grill här, men lycka till!
skogstroll
jag fick grilla för några dar sen då var det strömavbrott... korv med bröd i öppna spisen smile.gif
Lemonne

Här blåser det kraftiga ostliga vindar, så inte blir det någon grillpremiär här inte sad.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Pirum @ 30-03-2008, 12:50) *
He, här (Göteborg) verkar regnet ha anlänt med något försenad verkan, det är ju kutym att det ska regna hela helgen men tidigare idag var det ju rätt fint väder, om jag minns rätt. Så, ingen grill här, men lycka till!



Hos mig regnar det inte, inte än i alla fall. Men det blåser mycket kalla vindar. Så promenaden "frös" inne

Elisabeth
Chamomille
Nämen... Vad har ni för väder? Här sitter jag i t-shirt på verandan och planterar lite... biggrin.gif
Mollis
och här är det så där strålande som det bara kan vara i Stockholms skärgård cool.gif (det bara att ta "blajjorna" på)
Chamomille
CITAT (Mollis @ 30-03-2008, 13:40) *
och här är det så där strålande som det bara kan vara i Stockholms skärgård cool.gif (det bara att ta "blajjorna" på)

Japp.cool.gif Och snart väntar grillen... smile.gif
Mollis
CITAT (Chamomille @ 30-03-2008, 13:47) *
Japp.cool.gif Och snart väntar grillen... smile.gif


Mysigt! (fast vi grillar året runt)
Chamomille
CITAT (Mollis @ 30-03-2008, 13:48) *
Mysigt! (fast vi grillar året runt)

Deg gör egentligen vi också blush.gif . Fast inte lika ofta på vintern...
skogstroll
önskar jag kunde grilla året runt men "någon" är mot det så...
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 30-03-2008, 14:48) *
önskar jag kunde grilla året runt men "någon" är mot det så...

Nämen. Vafföråra? confused.gif
skogstroll
nä det är tydligen inte roligt å grilla när det är under 20 grader varmt crying.gif
MariaÖrebro
Grilla? ORÄTTVIST!!! Vill också!
Chamomille
Joora. Det är roligt att grilla när som helst (tycker speciellt han som grillar giggle.gif ). Fast inte om det är snöstorm kanske, men det händer ju inte så ofta, förutom någon gång i mars kanske...
Lillja
Grillade första gången ute igår, kanske inte bästa vädret förstås,
måste nog köpa en ny grill, emaljerad kanske som håller ett tag.
Gott var det iallafall.
Vippan
Grillpremiär blev det här med i dag i strålande solsken, vilken underbart fin dag det har varit.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon