Full version: Varför erkände dom?
Netha
Verkligen sevärt program. Man börjar undra hur många som "tvingats" till att erkänna något de inte gjort.

Varför erkände dom?

Sänds även repriser 3 april och 5 april
Boxer
Jag såg det nyss och tycker att det är horribelt och hårresande! crying.gif -fear-.gif thumbdown.gif
Bee
Och dom intervjuade polismännen var påtagligt nöjda med att ha fått "fast" gärningsmännen!
Att sätta en 13-åring i häkte! Det går utanför allt vett o sans. Trodde inte sånt var lagligt på den tiden. Stackars flicka!
Chamomille
Vad då? Nu hänger inte jag med. Jag hittar inget på länken. confused.gif

edit: mitt t fungerar inte ibland
Netha
Undrar om de inte kan få upprättelse än, det borde väl inte vara omöjligt.
Och den där småflinande kommissarien hade jag velat träffa på tu man hand.
Säger bara FYYY!!!! ranting.gif

CITAT (Chamomille @ 30-03-2008, 21:34) *
Vad då? Nu hänger inte jag med. Jag hittar inget på länken. confused.gif

edit: mitt t fungerar inte ibland

Ser att svt ändrat på sidan, men om du tittar i högerspalten så ser du, Dokument inifrån, klicka där så kommer du till progr.
Gillan
CITAT (Netha @ 30-03-2008, 21:04) *
Verkligen sevärt program. Man börjar undra hur många som "tvingats" till att erkänna något de inte gjort.

Varför erkände dom?

Sänds även repriser 3 april och 5 april



Håller med! Verkligen sevärt och uppskakande. Hur var det ens möjligt att låsa in en trettonåring på det viset. Sen undrar jag precis som du om det inte går att få nån form av upprättelse trots att det gått så många år. Upplevelsen hade ju efter vad jag kunde se, satt ganska tydliga spår i dem.

För er som inte såg programmet......titta!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon