Full version: AnitaO
Bettis
Såg ett äldre inlägg där AnitaO hade skrivit ett svar, var kan hon ha tagit vägen confused.gif någon som vet?
*Stintan*
Nej jag vet inte men har också undrat confused.gif
Bettis
En del säger hej då med dunder och brak, andra säger inget undra vilket som är bäst g.gif
Pia L
Oftast när någon talat om varför h*n lämnar odla så dyker gärna vissa personer upp och gnäller över att den som talat om orsaken bara är ute efter sympatier eller uppmärksamhet och påstår att dom bara vill bli ombedda att stanna kvar.
Jagförstår att en del bara väljer att avgå i tystnad då.
herkules
fast anita har inte avgått, hon har bara fullt upp med hundar, hem och trädgård. jag ska tala om för henne att hon är efterfrågad här smile.gif
Eva i Skåne
Ja gör det Herkules. Hälsa henne smile.gif
Leia
Jag "pm pratade" med Anita för någon vecka sedan (eller kanske två?) på ett annat forum. Hon mår bra. smile.gif

Hon har tidigare sagt att hon är "allmänt internet trött".

Visst håller jag med om att man saknar henne lite här på Odla! smiley_small_hug.gif

CITAT (Bettis @ 05-04-2008, 19:22) *
En del säger hej då med dunder och brak, andra säger inget undra vilket som är bäst g.gif

Fast jag tycker mig ha märkt att alla som säger hej då med "dunder och brak" snart dyker upp igen! biggrin.gif Så jag brukar inte ta de avskeden så allvarligt längre. Och välkomna tillbaka är de såklart! smile.gif
Alba
Ni som har kontak med Anita.....hälsa till henne. Jag har också undrat var hon tagit vägen.

Det är ju bara så ibland att man tröttnar på olika grejer, prioriterar annat. Därefter kan det vara kul att återuppta vissa saker igen.
Bettis
Så glad jag blev yes.gif att hon iaf mår bra, man blir ju lite fundersam när någon bara försvinner, hälsa henne så gott smiley_small_hug.gif
Biggan_
Jag saknar också Anita jättemycket! sad.gif
silos
CITAT (Leia @ 06-04-2008, 08:39) *
Jag "pm pratade" med Anita för någon vecka sedan (eller kanske två?) på ett annat forum. Hon mår bra. smile.gif

Hon har tidigare sagt att hon är "allmänt internet trött".

Visst håller jag med om att man saknar henne lite här på Odla! smiley_small_hug.gif
Fast jag tycker mig ha märkt att alla som säger hej då med "dunder och brak" snart dyker upp igen! biggrin.gif Så jag brukar inte ta de avskeden så allvarligt längre. Och välkomna tillbaka är de såklart! smile.gif


whist.gif bravo.gif biggrin.gif
Hi hi;DET kan jag skriva under!
AnitaO
Hej svejs smiley_small_hug.gif
Herkules berättade om detta ämne, och det var ju så gulligt så givetvis måste jag in och svara wub.gif

Ryktet om min för tidiga död är betydligt överdrivet giggle.gif

Nä, skämt åsido. Har egentligen inte "avgått" och är precis som Leia säger allmänt Internet-trött och prioriterar helt andra saker. Inget drama alltså. Jag saknar er också, och vem vet ... endera dan kommer lusten tillbaka och förhoppningsvis finns ni kvar då wub.gif
Biggan_
CITAT (AnitaO @ 07-04-2008, 10:52) *
Hej svejs smiley_small_hug.gif
Herkules berättade om detta ämne, och det var ju så gulligt så givetvis måste jag in och svara wub.gif

Ryktet om min för tidiga död är betydligt överdrivet giggle.gif

Nä, skämt åsido. Har egentligen inte "avgått" och är precis som Leia säger allmänt Internet-trött och prioriterar helt andra saker. Inget drama alltså. Jag saknar er också, och vem vet ... endera dan kommer lusten tillbaka och förhoppningsvis finns ni kvar då wub.gif


Du är såååååå välkommen tillbaka när du känner för det, och tills dess ha det gott! kompiskram.gif
Bettis
CITAT (AnitaO @ 07-04-2008, 10:52) *
Hej svejs smiley_small_hug.gif
Herkules berättade om detta ämne, och det var ju så gulligt så givetvis måste jag in och svara wub.gif

Ryktet om min för tidiga död är betydligt överdrivet giggle.gif

Nä, skämt åsido. Har egentligen inte "avgått" och är precis som Leia säger allmänt Internet-trött och prioriterar helt andra saker. Inget drama alltså. Jag saknar er också, och vem vet ... endera dan kommer lusten tillbaka och förhoppningsvis finns ni kvar då wub.gif

Så skönt Anita att allt är bra med dig, hoppas att du snart kommer tillbaka smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon