Full version: Odlare sökes!
Rydflickan
Hej alla trevliga odlare... blomma.gif

Jag driver ett forum som heter RpG (rotmospågolvet) RpG

Vi är ett gäng galna folk från hela Sverige som pratar om allt och inget...delar vardagen i glädje och skvaller... I kväll fick jag den frågan jag har fruktat länge... -varför har ni inga odlingsexperter här inne?...va?va?va? Vad skulle jag svara som inte ens kan hålla liv i mina krukväxter? crying.gif

Tur i oturen har jag varit här inne och fluktat då jag är otroligt avundsjuk på alla som är duktiga på växter...har verkligen förskökt att ta till mig info och få mina fingrar i någon grönare nyans...

Cool som jag är så lovade jag att "ragga" lite nya users med växter som kunnighet.... snälla...har ni möjligtvis tid för ett forum till så regga er gärna... vi har folk som har behov av experter.... och roliga skribenter...

*hoppa-på-lite-ny-sådd*
yahoo.gif
Betty
Här finns gott om "experter" - skicka hit dom rådbehövande bara så ska de säkert få svar på alla sina frågor! naughty.gif
Rydflickan
Några är tydligen redan medlemmar... rose.gif
MammaMattsson
hehe,

Ja då får man väl regga sig då!
Blomstertanten
hm, jag kan definitivt inte regga mej i alla fall !
Jag är svartlistad där ! unsure.gif dunno.gif
Undrar varför ? sleep.gif
Jag kanske inte är tilräckligt kunnig ! g.gif
Fenja
Vad pratar du om Blomstertanten? Förklara lite mer, svartlistad?!!
Mvh
Fenja
Aqvakul
Hur kan en så aimabel kvinna bli svartlistad?
Blomstertanten
Jag försökte gå in där för att jag blev lite nyfiken. Men fick upp att jag var svartlistad där så därför kunde jag inte komma in ! sleep.gif Mej veterligt har jag aldrig någonsin varit inne på den sidan , så inte vet jag hur jag kunde vara svartlistad unsure.gif

Nu har jag varit där och kikat (svartlistningen är tydligen hävd naughty.gif ) men inte vet jag om det är ett forum som passar mej tongue.gif Får allt kika runt lite mera först !
Och varför just rotmospågolvet ?????????????
Fenja
Jag ska fråga! Återkommer...
Mvh
Fenja
Alba
CITAT (Blomstertanten @ 13-04-2008, 16:29) *
Jag försökte gå in där för att jag blev lite nyfiken. Men fick upp att jag var svartlistad där så därför kunde jag inte komma in ! sleep.gif Mej veterligt har jag aldrig någonsin varit inne på den sidan , så inte vet jag hur jag kunde vara svartlistad unsure.gif

Nu har jag varit där och kikat (svartlistningen är tydligen hävd naughty.gif ) men inte vet jag om det är ett forum som passar mej tongue.gif Får allt kika runt lite mera först !
Och varför just rotmospågolvet ?????????????


"Och varför rotmos på golvet"
Det tänkte jag också. Vi kanske värvas som medlemmar för att städa. giggle.gif dunno.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon