Full version: Storm..Regn ;o(((
Exotic
Här i Göteborg har det värkligen Rengnat och Blåssst så jag trodda att huset skulle lyfta ++++ alla blommor sad.gif
Men nu verkar det som det kanske är över,var det kanske flera som hade detta förfärliga väder i dag?
Vem vet kanske var det detta som hände USA kl 2200 svensk tid.
Fast dem sa att det var elen som fått 1 black out rolleyes.gif
Kana
Ja huva, när jag kom hade en balkonglåda blåst ner (tur att man har dem på insidan!!) och slagit av den största solrosen och min nyckelpigevindsnurra och landat mitt i tomaterna som nu ligger slickade längs marken, jag hoppas att de inte är av. Stolar och bord stod helt på sniskan och vattenkannan hade hamnat upp och ner upp i fuchsiorna... lagern och svartögat hade vält och petuniorna som var så fina helt sönderblåsta. Suck. sad.gif

K.
Adri-Anne
Usch ja! Änglatrumpeterna blev allt bra kalare, massor av blad slets av. En gren med många knoppar på New Dawn, bröts av. Min ena Nikotiana Sylvestris, gick också åt pipan. Självaste Belsebub har varit lös i gårkväll och i natt.
Almdalen
Även hos mig drog stormen fram och rev omkull Änglatrumpeterna, nu är de bara hälften så stora. Tyvärr bröts också flera av mina fina Fucsior. Min Caspar Hauser är blott en liten gren den som var så stor och fin, men några avbrutna grenar har jag satt i vatten så kanske kan det bli något till nästa sommar.
Regnet blev det inte så mycket av men jag hoppas att det kommer!!!!
unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon