Lilla Birka
Idag när jag parkerade utanför affären kom en bil insusande på parkeringen mot enkelriktningen och ställde sig bredvid min bil. Till saken hör att där hon körde in är en ganska trång enda utfart i en kurva för de som står längst in på parkeringen. Skymd sikt alltså. På frågan om hon möjligtvis visste vad den där runda skylten betyder svarade den unga damen: " Ja, jag vet, men min mamma har så ont i benen så hon kan inte gå så långt!" Vaddå, sa jag, du kunde väl kört runt rätt väg i alla fall? "Ja, jag vet, men vaddå, var jag i vägen för dej?" slap.gif
Vad säjer man? Hur lat får man vara? Tror man att trafikskyltar bara är en rekommendation om de råkar finnas på en parkering?
aanderss
jag kan bara skratta.
freddie
Ja, jag säger då det. Kvinnor och bilkörning... smile.gif
Lilla Birka
Nåja, jag har mött män som kört mot enkelriktat också! Bl.a den som har en restaurang precis i den kurvan där utfarten är - han kör alltid rakt in och parkerar just i kurvan så det blir extra trångt! Rena vilda västern.
Chamomille
Är inte den röda skylten en back-skylt blink.gif Då skulle hon ju ha backat in såklart.
Aqvakul
Tur att man är en helt laglydig person!! whist.gif angel_not.gif
160kvm stort hus
men jösses!!! duh.gif
Eva-Helene
Hon kanske var från Kramfors?
*Stintan*
CITAT (Eva-Helene @ 18-04-2008, 11:17) *
Hon kanske var från Kramfors?


rotfl.gif antagligen.
freddie
CITAT (Lilla Birka @ 17-04-2008, 23:33) *
Nåja, jag har mött män som kört mot enkelriktat också!

Fast män vet vad dom sysslar med! smile.gif
Lilla Birka
Hur vet du det? confused.gif Har du gjort någon vetenskaplig undersökning? naughty.gif Jag vet då inte att man kan generalisera så grovt, män vet nog inte vad de sysslar med skulle jag vilja påstå, i varje fall inte en som heter eller kallas Freddie! rotfl.gif naughty.gif
freddie
CITAT (Lilla Birka @ 18-04-2008, 23:13) *
Hur vet du det? confused.gif Har du gjort någon vetenskaplig undersökning? naughty.gif Jag vet då inte att man kan generalisera så grovt, män vet nog inte vad de sysslar med skulle jag vilja påstå, i varje fall inte en som heter eller kallas Freddie! rotfl.gif naughty.gif

Jodå! Män är otroligt medvetna varelser skall du veta! Vi är väldigt beräknande av oss! wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon