Full version: Ecocho
Kathy
CITAT
Ecocho är en ny sökmotor som försöker göra skillnad för klimatförändringen.
För var 1000:e sökning som görs av Ecochos användare, motverkar eller neutraliserar vi upp till ett ton växthusgaser. Vi gör detta genom att sponsra två träd med hjälp av reklam på webbsidan.



Din nya sökmotor:
http://www.ecocho.se/
Piccante
CITAT (Kathy @ 20-04-2008, 23:01) *
Din nya sökmotor:
http://www.ecocho.se/

Har lagt till den som favorit. Dessutom finns ecocho toolbar för firefox och IE. Med toolboxen kan man ha deras sökruta i verktygsmenyn helatiden så den alltid finns till hands.
Piccante
Puffar upp tråden lite.... innocent.gif
Whiskuchi
Kanon, jag ser till att sprida länken smile.gif
Myosotis
Så bra! Tack för tipset!!
Myosotis
Vadå? Vad är nu detta?

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.2.8 (Unix) mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.8b FrontPage/5.0.2.2635 mod_bwlimited/1.4 mod_auth_passthrough/2.1 PHP/5.2.5 Server at www.ecocho.se Port 80

Helt plötsligt går det inte att använda mer. confused.gif
Piccante
CITAT (Myosotis @ 19-05-2008, 23:47) *
Vadå? Vad är nu detta?

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.2.8 (Unix) mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.8b FrontPage/5.0.2.2635 mod_bwlimited/1.4 mod_auth_passthrough/2.1 PHP/5.2.5 Server at www.ecocho.se Port 80

Helt plötsligt går det inte att använda mer. confused.gif

funkade för mig
Myosotis
CITAT (Markus_H @ 20-05-2008, 00:00) *
funkade för mig

Jaha, då är det väl censurerat av Stasi eller nåt. dunno.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon