Full version: Första myggbettet
Dito Verde
...och läser vad som skrivits sedan sist. Då sitter en mygga och suger blod på armen medans en annan mygga iiinar i örat. Ska man se det som ett tecken om att det går mot sommartider och bli glad?
Aqvakul
CITAT (Dito Verde @ 24-04-2008, 21:35) *
...och läser vad som skrivits sedan sist. Då sitter en mygga och suger blod på armen medans en annan mygga iiinar i örat. Ska man se det som ett tecken om att det går mot sommartider och bli glad?


om man fått ett myggbett i naveln så är man så där lagom glad... ranting.gif
*Ulrica*
Huha... myggor redan... några förvirrade flugor har jag sett och en och annan nyvaken fjäril men inga mygg...

Dock vittnar trädgårdens alla blommor om att det är något på gång... bland annat "dina" primulor har börjat blomma! Har du sett något av "mina" höstflox? Vi missade en klutt med de cerisa ser jag nu när de tittar upp i "rabatten". De har väldigt fin bladfärg nu i början faktiskt!

Förresten, ska du inte med till Peter Korn?
Dito Verde
Jag tror att jag följer med till Peter Korn. Då har jag bil. Ska kanske skriva in det in den tråden som handlar om det. Dina flox kommer upp jättefint. Riktigt snygga blad.
Myggor varje kväll. Ingen i naveln ännu....
/p
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon