Mollis
Jag berättade för ett tag sen att min dotter kommer att vara med i "Power of 10", Gameshow på kanal5 som sänds på söndagar, nu kommer hon nästa söndag att tävla om tio miljoner, och som bisittare har hon sin kusin. Även om jag vet hur det går så är jag upp över öronen spänd och får nog spela in och se lite i taget...
Sussie F-Flower
va kul för dig, hoppas hon vinner mycket pengar.
Men du vet ju hur mycket hon vinner?
kanske nåt att fira? yaay.gif


MVH sussie f-flowers son. A.K.A. zwim
Mollis
CITAT (Sussie F-Flower @ 04-05-2008, 16:35) *
va kul för dig, hoppas hon vinner mycket pengar.
Men du vet ju hur mycket hon vinner?
kanske nåt att fira? yaay.gif
MVH sussie f-flowers son. A.K.A. zwim


Tack, Jo jag vet ju det och det är definitivt nåt att fira yaay.gif
Christer i Falköping
Har inte tv, men håller tummarna ändå.
Christer.
Betty
Så roligt Mollis! Jag ska både titta och hålla tummarna för henne. tummenupp.gif
Alba
Spännande. Håller tummarna.
Mollis
Tack alla som håller tummarna!
Netha
Låter spännande .. har aldrig sett programmet men kommer så klart att titta på söndag.
Vilken tid går det?
Mollis
CITAT (Netha @ 05-05-2008, 22:27) *
Låter spännande .. har aldrig sett programmet men kommer så klart att titta på söndag.
Vilken tid går det?


Det går klockan 20.00, på kanal 5 som sagt...ja herregud vad stirrig jag kommer va då -fear-.gif
Mollis
Tänkte bara tala om, ifall någon kommer att se programmet, att det är en annan tjej som tävlar först, min dotter kommer precis efter det, hon är stamcellsforskare och det kommer nog att pratas lite om det så att ni förstår vem det är. Gud så spännande det ska bli!
Gillan
Jag har inte en aning om vad det är för program. Jag tittar nästan inte på tv alls den här årstiden, men nu är min nyfikenhet väckt, så jag tittar säkert bara för det...............sån är jag laugh.gif
Myosotis
Jaha... kanal 5... det var ju synd, den har jag inte. Annars hade jag nog tittat lite, fast jag har så svårt för att sitta stilla framför tv:n.
Magdis
Jag ska ställa in det på inspelning, annars e nog risken stor att jag glömmer tiden.
Mollis
Oj jag är jättestirrig, nu såg jag att man kan se henne på kanal5.se's hemsida och Mikael Tornving som är programledare skämtar om att hon är där för att fylla Bimbokvoten i kanal5, så fel han har! Hon är vacker och smart vilket alla får se, även han!

Väldigt lång och konstig länk till programmet:

http://kanal5.se/web/guest/powerof10?p_p_a...poL_version=1.0
Mollis
..och som om det inte vore nog med min superduperduktiga dotter så är hennes tvillingbror precis lika duktig och gör mig bara såå glad och stolt varje dag...ja nu går jag verkligen igång, förlåt mig men jag har verkligen världens bästa barn
Christina i Taxinge~
CITAT (Mollis @ 11-05-2008, 17:54) *
..och som om det inte vore nog med min superduperduktiga dotter så är hennes tvillingbror precis lika duktig och gör mig bara såå glad och stolt varje dag...ja nu går jag verkligen igång, förlåt mig men jag har verkligen världens bästa barn



Hahaha..... : biggrin.gif
Vi mammor är ett särskilt släkte! tongue.gif
Men nu råkar det ju vara så att jag har världens bästa barn!
Vilket inte hindrar att dina tvillingar är vääääldigt bra barn också! smile.gif

Lycka till i tävlingen!!!!!!!!!!!!



Mollis
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 11-05-2008, 18:54) *
Hahaha..... : biggrin.gif
Vi mammor är ett särskilt släkte! tongue.gif
Men nu råkar det ju vara så att jag har världens bästa barn!
Vilket inte hindrar att dina tvillingar är vääääldigt bra barn också! smile.gif

Lycka till i tävlingen!!!!!!!!!!!!


Jo det är väl så med oss mammor angel_not.gif men faktiskt är mina barn superduper wub.gif Och dina också rolleyes.gif
Alba
[attachment=18048:congratulations4.gif]
Anic
Man fick ju inte se hur det slutar, men 1 miljon var hon ju uppe i, så det är väl det minsta hon vinner.

Grattis.
Gillan
Grattis säger jag med yaay.gif blomma.gif ........................Och jiiises så spännande inför nästa vecka sweatingbullets.gif ...........Håller tummarna tummenupp.gif

Netha
Grattis till dottern! yaay.gif blomma.gif

Det gäller att ha is i magen och våga satsa ... tuff dotter du har. tummenupp.gif

Jag hade fått 1 miljon i första omgången ... i Hannas omg gissade jag 22% på sista frågan
men om jag stod där så hade jag inte vågat satsa.

Lätt att gissa och satsa när man sitter framför teven tongue.gif

Visst ja ... det var ju inte slut på spelet ... håller tummar såå hårt till nästa omgång. tummenupp.gif
Snöflinga
Sicken toppentjej du har, henne har du all anledning att vara stolt över bravo.gif Fast, oj, måtte hon nöja sig med miljonen (biter på naglarna) fear.gif Sedan måste jag erkänna att programledaren tillhör en av min främsta favoriter i humorsammanhang tongue.gif
Mollis
Tack alla som höll tummarna! Gud så roligt och spännande det var yahoo.gif
Mollis
Ikväll kommer Hanna att antingen ta sin miljon som hon vunnit eller tävla vidare om 10 miljoner... hon är en modig tjej, men är precis som mig väldigt velig och hatar att förlora....
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Mollis @ 18-05-2008, 04:36) *
Ikväll kommer Hanna att antingen ta sin miljon som hon vunnit eller tävla vidare om 10 miljoner... hon är en modig tjej, men är precis som mig väldigt velig och hatar att förlora....


Kan du inte berätta för mig hur det gick? Jag är nämligen inte hemma ikväll


Mollis
Johodå!
Boxer
Jättesöt, modig och klok tjej du har. Och kusinen är ju en riktig "hunk" tummenupp.gif
Mollis
Tack! Jo, han kusinen är riktigt "hunkig" faktiskt wub.gif (fast inte lika smart som henne:-)
Mollis
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 18-05-2008, 07:58) *
Kan du inte berätta för mig hur det gick? Jag är nämligen inte hemma ikväll


Hon tog sin miljon och tackade för sig, hade hon tävlat vidare så hade hon haft fel med en procentenhet, hon sa 23 och det skulle vara 22 eller hur det nu var.....ruskigt nära i alla fall..
Alba
Jag tycker att hon gjorde rätt. En mille är ju inte att förakta .......varför riskera att förlora den. Det känns säkert jättebra för henne nu när hon sitter med facit i hand.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon