Myse
Hej!
Jag är nybörjare på den här sidan och registrerade mig som medlem härom veckan. Plötsligt drösar in reklam av alla de slag så fort man slår på datorn. Är det alltså så? Att det får man stå ut med för att dunna vara inne på Forum? Det är ju jätteirriterande!!!
Myse
Whiskuchi
Var då, på mailen eller var?
*Stintan*
Vad menar du med att det drösar in reklam?

Är det på själva forumet du menar så är vi många som irriteras över reklamen men den får vi nog lära oss stå ut med. Du kan emellertid ändra upplösningen på skärmen så att reklamen till höder i stort sett blir osynlig. Detta gör du genom att ändra i lilla rutan längst till vänster. Själv har jag ändrat till 1280 pixlar. Du kan ju testa iallafall om det blir något bättre.
Whiskuchi
CITAT (Stintan43 @ 04-05-2008, 20:36) *
Du kan emellertid ändra upplösningen på skärmen så att reklamen till höder i stort sett blir osynlig.


Det spelar ingen roll vad jag väljer för upplösning, reklamen syns ändå (kanske beror på skärmstorlek? confused.gif )
*Stintan*
CITAT (Whiskuchi @ 04-05-2008, 20:43) *
Det spelar ingen roll vad jag väljer för upplösning, reklamen syns ändå (kanske beror på skärmstorlek? confused.gif )


Så kan det ju vara sad.gif
anna_rispan
Wiskushi: jag har inte internetsidorna lika stora som skärmen. då syns inte lika mycket av reklamen för min del.
Whiskuchi
CITAT (anna_rispan @ 04-05-2008, 20:51) *
Wiskushi: jag har inte internetsidorna lika stora som skärmen. då syns inte lika mycket av reklamen för min del.


Ah, ja, så kan man göra. Nåja, jag stör mig inte så mycket på reklamen ändå så jag fortsätter med min helskärm wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon