Monaxe
Så att det inte blir några missförstånd: jag har nu bytt mitt nick från Monica i Kungälv till Monaxe.

Detta för att det kändes onödigt långt och klumpigt att ha med ortsnamnet, blev lite trött det. Det är ju inte så många andra här på Odla som har med det heller.

Att jag hade det från första början berodde på att min allra första kontakt med forumvärlden var AoT och där skulle man gärna ha med sitt ortsnamn så man lätt visste i vilken landsända de flesta bodde i. Sen följde namnet med över hit till Odla av bara farten.

Men nu har jag alltså ändrat!
Lady Hamilton
Vad bra att du låter ditt gamla "nick" hänga kvar i din signatur Eftersom att just denna tråd nog ganska snart 'försvinner' i mängden. Men då har folk ändå en chans att se/förstå att Monaxe (vilket fint namn förresten blush.gif ) är du som skriver.
Monaxe
CITAT (Lady Hamilton @ 08-05-2008, 12:50) *
Vad bra att du låter ditt gamla "nick" hänga kvar i din signatur Eftersom att just denna tråd nog ganska snart 'försvinner' i mängden. Men då har folk ändå en chans att se/förstå att Monaxe (vilket fint namn förresten blush.gif ) är du som skriver.

Tack... blush.gif Det var det som var tanken med att sätta det i signaturen, vill ju inte skapa några missförstånd... innocent.gif
Gillan
Nog är du lika välkommen som Monaxe biggrin.gif . Vilket fint namn förresten tummenupp.gif . Som du ser så har jag det lika dant i min signatur. Tycker det är bra så.

Aqvakul
Fräckt nick!! wub.gif
160kvm stort hus
Coolt!!

Kände igen hunden. *blink*

Alba
Välkommen som Monaxe också biggrin.gif
Jättebra att du har kvar ditt gamla nick i signaturen så slipper man grubbla sig fördärvad över vem den nya är som kommit. laugh.gif
Monaxe......jättesnyggt nick. Låter nästan adligt.......det kanske blir en Lady Monaxe till sist. biggrin.gif
*Stintan*
Snyggt nick! Kan du inte hitta på något bättre till mej också flirting.gif
Snöflinga
CITAT (Stintan43 @ 08-05-2008, 17:31) *
Snyggt nick! Kan du inte hitta på något bättre till mej också flirting.gif


Nej, byt inte ...Stintan låter så rart och rejält tongue.gif
Monaxe
CITAT (Alba @ 08-05-2008, 17:13) *
Välkommen som Monaxe också biggrin.gif
Jättebra att du har kvar ditt gamla nick i signaturen så slipper man grubbla sig fördärvad över vem den nya är som kommit. laugh.gif
Monaxe......jättesnyggt nick. Låter nästan adligt.......det kanske blir en Lady Monaxe till sist. biggrin.gif

laugh.gif Ska jobba på det....
Alba
CITAT (Stintan43 @ 08-05-2008, 17:31) *
Snyggt nick! Kan du inte hitta på något bättre till mej också flirting.gif



Byt inte.....Stintan är sååå fint.
Wilmer
Hej Monaxe! smiley_small_hug.gif
Cathis
Välkommen som Monaxe Monica smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon