Full version: Ny på Forumet
Grönberg
Hej!
Nya på forumet, verkar vara riktigt bra, massor av info att ta del av.
Kika gärna in i det lilla vi lagt upp i våra album, det kommer mera
Vi har hållt på med vår trädgård, (som är på 650 m2) nere i Skåne sen vi köpte huset för 24 år sedan, det har blivit en del genom åren, massor med ombyggnader, just nu består den av en massa olika rumsindelningar, plattsättningar, dammar, vattenfall och just nu pågår ett projekt med ett växthus på 30-33 kvadratmeter,jag har lagt in lite info om projektet under "växthus" och i vårt album så kan man följa projektet, eller kanske i tråden jag startade är mer lämplig?

See ya later smile.gif
Monaxe
Välkommen till ett forum med mycket liv och rörelse!
Aqvakul
Välkomna hit!
Krolliljan
Välkomna smile.gif
aanderss
välkommen
slangen
Välkommen till detta forum ! Är själv ny här så jag hoppas på mkt trevlig tid här.
Mvh Micke
Wilmer
blomma.gif Kul att ni letat er hit!

Kicki
*Stintan*
Välkomna är ni båda två.
Monaxe
Har kikat lite i era album, vilken fantastisk trädgård och dammar ni har! Blir inte så lite avundsjuk....
bahia1
Välkomna önskar vi er smiley_small_hug.gif
Magdis
Hejsan och välkomna hit! Så otroligt fint ni har det i er trädgård. smile.gif
renate
Välkommen här på Odla,fantastiskt trädgård ni har.
Cathis
Välkomna hit båda två blomma.gif
Snöflinga
Vilket mastodontjobb och vilken fin trädgård det blev av det rolleyes.gif Välkomna hit önskar även jag er rose.gif
Monica M zon 4
Välkomna, båda två!
Gillan
Välkomna till ett fantastiskt forum där allt mellan himmel och jord avhandlas. Jag instämmer i övrigas hyllningskör......wow! Vilken fin trädgård................vad jag inte begriper, är vart ni ska få plats med erat fantastiska växhusprojekt.........vill ha, vill ha, vill ha...... blush.gif
Grönberg
Tack allihop!
.....och för kommentarerna om vår trädgård.
Visst får vi plats med vårt 2-våningsväxthus (430 cm högt och 7,5x4,5 i yta), det kommer att ligga i ena hörnan av trädgården intill våra grannar (som har skrivit på bygglovet), väntar på besked från byggnadsnämden, men det skulle inte vara några problem om grannarna skrev på, så projektet är i full gång.
Projektbeskrivningen finns här:
http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=72444
Alba
CITAT (slangen @ 08-05-2008, 20:41) *
Välkommen till detta forum ! Är själv ny här så jag hoppas på mkt trevlig tid här.
Mvh Micke



Välkommen hit. Ja ...jag lovar....här är trevligt och så mycket kunskap i trädgård.
Alba
Välkommen till Odla Grönbergs.

Jag tror säkert ni ska trivas här......mycket kunskap i odling finns det och mycket trevliga människor och mycket tokigt prat emellanåt.
Biggan_
Välkommen hit rose.gif säger jag också! Jag har kollat era album och WOW vilken fantastiskt fin trädgård! tummenupp.gif Finns mycket att inspireras av där!
ingrids
Hej, med så mycket ni verkar ha att berätta - varför inte skapa en trädgårdsblogg också? Våra trådar försvinner så fort i mängden men en blogg består smile.gif
http://www.tradgardsblogg.se/portal.php
(Nu blev det visst reklam, men jag har varit beroende av att läsa trädgårdsbloggar i perioder och det sätter sina spår ...)
Grönberg
CITAT (ingrids @ 09-05-2008, 10:42) *
Hej, med så mycket ni verkar ha att berätta - varför inte skapa en trädgårdsblogg också? Våra trådar försvinner så fort i mängden men en blogg består smile.gif
http://www.tradgardsblogg.se/portal.php
(Nu blev det visst reklam, men jag har varit beroende av att läsa trädgårdsbloggar i perioder och det sätter sina spår ...)


Kan vara en bra ide, ska försöka engagera frugan som är växtexperten i familjen kompiskram.gif
Helen i Piteå Zon 5
Så roligt att ni har hittat hit både Grönberg och Slangen smile.gif Ni ska känner er Varmt Välkommna! yes.gif / Helen
Leia
Tack för titten i er trädgård!
Vilket jobb och vilket engagemang!
Ser verkligen fram emot att följa erat fortsatta jobb!!!! yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon