Full version: MEN HÄRREJÖSSES
Bettis
Expressen

<H1 class="rubrik-ab42 mb10">Man fälld för sex mot damcyklar</H1>En 36-årig man från Östersund fälls för sexuellt ofredande och skadegörelse - mot cyklar.
Han skar sönder däcken på damcyklar och sedan ejakulerade sedan på cykelsadlarna. CM8ShowAdMargin("rektangel_artikel")



Östersunds tingsrätt fäller mannen för sexuellt ofredande på grund av att han valde ut cyklarna först sedan han sett kvinnor cykla på dem. Därför är gärningarna enligt tingsrättens bedömning riktade mot kvinnorna och inte bara mot cyklarna.
<H2 class=rubrik-abk14 type="ExpressenTag">"Allvarlig kränkning"</H2>

Ett av offren som fått sin cykel förstörd och utnyttjad som sexobjekt vid tre olika tillfällen kände sig så skärrad och förföljd att hon fick hjälp av polisen att utrusta sig med ett skyddspaket. Hon fick dessutom instruktioner från polisen om att iaktta särskilt uppsikt. Östersunds tingsrätt konstaterar i sin dom att kvinnan utsatts för en allvarlig kränkning.
<H2 class=rubrik-abk14 type="ExpressenTag">Psykisk kris</H2>Mannen var åtalad för ofredande och skadegörelse i åtta olika fall, men har bara erkänt ofredande i två fall samt skadegörelse i tre fall. Östersunds tingsrätt dömde honom också för dessa brott till villkorlig dom och dagsböter. Han skall dessutom ersätta kvinnorna för de skador han åsamkat deras cyklar.
Mannen har försökt förklara sitt handlande med att han hamnade i en akut psykisk kris sedan hans flickvän lämnat honom.
Piccante
slap.gif help.gif plötslig cykelsexualitet har jag aldrig hört talas om förr?
Kajsa i Arvika
rotfl.gif rotfl.gif Ja det finns alla varianter i vår herres hage..

Inte så kul att få sin cykel sabbad och inte heller kul att veta att det smyger omkring nån som "roar sej" med dylika aktiviteter.. Får väl hoppas att han kommer ur krisen och att hans intresse stannar vid cyklar och inte escalerar.. nono.gif
skogstroll
i brist på annat så... fast det var ju tur han skändade en cykel o ingen levande varelse... tummenupp.gif
Bettis
Ja visst är det bra att det är cyklar och inget levande men hallå slap.gif slap.gif var ska det sluta confused.gif pedofiler = tre hjulingar, stora starka pojkar = motorcykel??????? ännu större pojkar = lastbilar osv osv men vart är vi på väg???. Undrar om detta hände för kanske 20-30 år sedan eller mer, fast ingen såg/visste det? men nu när vi har media så får man ju reda på ALLT och det fort.
abbbe
CITAT (Bettis @ 09-05-2008, 16:00) *
Ja visst är det bra att det är cyklar och inget levande men hallå slap.gif slap.gif var ska det sluta confused.gif pedofiler = tre hjulingar, stora starka pojkar = motorcykel??????? ännu större pojkar = lastbilar osv osv men vart är vi på väg???. Undrar om detta hände för kanske 20-30 år sedan eller mer, fast ingen såg/visste det? men nu när vi har media så får man ju reda på ALLT och det fort.


Lugna ner dej, det är inte tiden som får folk att hålla på med konstiga saker. Det är naturligt och man har säkert sexat med träd och djur för länge sedan som låter ännu värre.....
Nån som håller med?
skogstroll
om jag fick välja mellan att bli våldtagen eller att offra min cykelsadel så ... sure...
Anic
Inte för att det är okej, men det finns faktiskt hällristningar som visar människor som har sex med djur (kommer inte ihåg vad det kallas). Konstiga fetischer har nog alltid funnits. Naturligt? Njae, det tycker jag nog inte, men så länge det inte skadar någon eller får andra att känna sig illa tillmods (som i det här fallet) får man leva med det.
gammelnalle
CITAT (Anic @ 09-05-2008, 16:15) *
Inte för att det är okej, men det finns faktiskt hällristningar som visar människor som har sex med djur (kommer inte ihåg vad det kallas). Konstiga fetischer har nog alltid funnits. Naturligt? Njae, det tycker jag nog inte, men så länge det inte skadar någon eller får andra att känna sig illa tillmods (som i det här fallet) får man leva med det.



tror det är "tidelag" du inte kommer ihåg ?????



b
Whiskuchi
CITAT (Markus_H @ 09-05-2008, 15:38) *
slap.gif help.gif plötslig cykelsexualitet har jag aldrig hört talas om förr?


Han var väl trampsexuell rotfl.gif
Biggan_
CITAT (Whiskuchi @ 09-05-2008, 21:01) *
Han var väl trampsexuell rotfl.gif



rotfl.gif
Magdis
CITAT (Whiskuchi @ 09-05-2008, 21:01) *
Han var väl trampsexuell rotfl.gif

Eller bicycle-sexuell biggrin.gif
Ralf
CITAT (Kajsa i Arvika @ 09-05-2008, 15:42) *
rotfl.gif rotfl.gif Ja det finns alla varianter i vår herres hage..

Inte så kul att få sin cykel sabbad och inte heller kul att veta att det smyger omkring nån som "roar sej" med dylika aktiviteter.. Får väl hoppas att han kommer ur krisen och att hans intresse stannar vid cyklar och inte escalerar.. nono.gif


Läste om en man i Storbritanien som gjorde "det" på motorcyklar. Knuttarna som kom ut från pubar blev inte glada. Det var ju trafikfarligt antar jag, dom kanske kunde halka av sina sadlar
freddie
CITAT (Ralf @ 09-05-2008, 22:50) *
Läste om en man i Storbritanien som gjorde "det" på motorcyklar. Knuttarna som kom ut från pubar blev inte glada. Det var ju trafikfarligt antar jag, dom kanske kunde halka av sina sadlar

Bland busschaffisar och lastbils-dito är det kutym att urinera på det egna fordonets däck (vid behov). Fråga mig inte varför, men så är det!
Biggan_
CITAT (freddie @ 09-05-2008, 23:15) *
Bland busschaffisar och lastbils-dito är det kutym att urinera på det egna fordonets däck (vid behov). Fråga mig inte varför, men så är det!


Revirmarkering?
freddie
CITAT (Biggan_ @ 09-05-2008, 23:47) *
Revirmarkering?

Typ! Eller brist på fantasi! smile.gif
Ralf
CITAT (Bettis @ 09-05-2008, 15:24) *
"Man fälld för sex mot damcyklar"

Här kan man verkligen säga att han är ute o cyklar!

anne-li i olofstorp
Apropå alla skämt som denna tråd utvecklat....
har ni inte hört den om abedissan som sa till sina nunnor: Slutar ni inte le när ni cyklar, sätter vi tillbaka sadeln... tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon