Full version: Myror
stinaanna
Hej! Jag har fått problem med myror. De kommer in. Tidigare hade vi i butiken ett medel som heter Baython myrmedel. Idag kan jag inte hitta det någonstans. Är det någon som vet i vilken butik man kan köpa det? De medel vi har köpt istället fungerar inte så bra.
stinaanna
Snigelhatare
Nippon som man köper i tub är nog det som jag tycker fungerar bäst. Mycket enklare än myrr och luktar inte lika illa. Det finns ju myrdosor men de är löjligt dyra om man har mycket myror.
Aqvakul
Visst är dosorna orimligt dyra, men det känns bättre att ha giftet dolt och otillgängligt för andra större djur
Gossen Ruda
CITAT (stinaanna @ 12-05-2008, 10:39) *
Hej! Jag har fått problem med myror. De kommer in. Tidigare hade vi i butiken ett medel som heter Baython myrmedel. Idag kan jag inte hitta det någonstans. Är det någon som vet i vilken butik man kan köpa det? De medel vi har köpt istället fungerar inte så bra.
stinaanna


Baythion köpte jag så sent som förra året. I Göteborg, var bor du?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon