Netha
Betty ligger på Sunderby sjukhus.
Hon har drabbats av kollapsad lunga och har fått inopererat dränage som underlättar andning.
Sjukhusvistelsen kan bli upp till ett par veckor till, om allt går väl.
Tiden blir lång för henne eftersom hon inte kan röra sig så värst mycket pga slangar hon är fästad vid.


Tänkte att vi är nog många som undrat vart hon tagit vägen
eftersom inga väderrapporter el andra inlägg från henne kommit på några dagar.

Önskar Betty ett snabbt tillfrisknande och skickar massor av Krya på dig kramar! smiley_small_hug.gif

CillaM
Hemskt och trist, jag hoppas verkligen Betty kryar på sig snarast!
Myosotis
Men hjälp! Det låter hemskt. Hälsa henne. Hoppas hon kryar på sig snabbt.
aanderss
vad hemst att höra men jag hoppa shon blir bra snart
Magdis
Nejmen kära nån! sad.gif Stackars henne, vad trist att ligga på sjukhus. Hoppas hon blir kry snart.
Aqvakul
Krya på dig Betty!!
Miamamma
[attachment=18117:Krya_på_dej..gif]
Pirum
Ujdå, hoppas hon kryar på sig snarligen, och kan få tillgång till dator och Odla...kan säkert underlätta konvalescensen.
pejori
Hoppas hon snart är tillbaka igen...skickar massor av smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif till Betty
Lady Hamilton
Ja hälsa Betty så så mycket även från mig smiley_small_hug.gif att jag hoppas att hon snabbt kryar på sig
Snöflinga
Usch så tråkigt, inte kul att ligga stilla nu no.gif Hoppas verkligen, som Pirum skrev att du snart får tillgång till en dator och odla ... Där kan du skapa en egen tråd, typ blogg, där vi kan skriva uppmuntrande tillrop och du kan berätta hur du har det idea.gif Till dess: krya på dig smiley_small_hug.gif
Kathy
Till Betty:

smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif

Krya På Dig!
Monaxe
krya på dej Betty, snart! rose.gif
Krolliljan
[attachment=18125:Floridag...lL_20_2_.gif] blomma.gif
Calypso_bulbosa

trostar.gif Krya på dig,Betty!!! rose.gif
Wargen
rose.gif smiley_small_hug.gif Krya på dig. Stor kram från Wargen. smiley_small_hug.gif
maramara
Krya på dig Betty önskar maramara
stennie
Så tråkigt att höra...Hoppas hon kryar på sig fort!

Hälsa henne! blomma.gif blomma.gif blomma.gif
Monica M zon 4
Oj, då. Det lät inte så kul. Går du och hälsar på henne får du hälsa och säga att hon ska krya på sig, blixtfort. rose.gif
Helen i Piteå Zon 5
STORA KRAMAR smiley_small_hug.gif
Gillan
Massor med Krya-på-dig-kramar från mig också smiley_small_hug.gif . Jejja kanske kan skriva ut alla hälsningar och ge dem till dig Betty nästa gång hon hälsar på. blomma.gif
malin72
en massa krya på dig kramar från mig med smiley_small_hug.gif [attachment=18132:yg161.gif]
*Stintan*
Fy va tråkigt men hoppas verkligen att du kryar på dig fort . rose.gif smiley_small_hug.gif
Gossen Ruda
Instämmer i Kryapådigkören.
pimpim
Usch så tråkigt. Hoppas att du kryar på dig fort Betty. En stor kram smiley_small_hug.gif till dig.
Jejja
CITAT (Gillan @ 13-05-2008, 07:09) *
Massor med Krya-på-dig-kramar från mig också smiley_small_hug.gif . Jejja kanske kan skriva ut alla hälsningar och ge dem till dig Betty nästa gång hon hälsar på. blomma.gif


Bra idé Gillan, det borde jag kunna ordna!
ninnisky
Skickar också många kryapådig-hälsningar och kramar till dig, Betty! smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Krya på dig, Betty! blomma.gif

Stor smiley_small_hug.gif från Olle.
herkules
Bli frisk snart Betty! smiley_small_hug.gif
titti49zon6
Massor med smiley_small_hug.gif och krya på dig hälsningar från mig med
Ja, vi får missa en massa trevliga och roliga inlägg från Betty men hennes medpatienter får
säkert ta del av hennes underbara humor
160kvm stort hus
Hoppas du blir bra snart!!

Kramis
Berith
Ett kryapådej från mej också! tummenupp.gif
*Ulrica*
blomma.gif Jag tänker också på dej Betty och hoppas att du ska bli frisk snart! blomma.gif

[attachment=18134:lung1.jpg]
Rosmarin
Krya på dig Betty!!! blomma.gif
Eva-Helene
Usch så otrevligt det måste vara! Massor med rose.gif smiley_small_hug.gif och trostar.gif
Alba
Krya på dig Betty. Jag hoppas du snart är här hos oss på Odla igen.....saknar dig.
Hur ska jag nu kunna jämföra vädret hos dig och här hos mig.

smiley_small_hug.gif rose.gif
Wilmer
giggle.gif Men Ulrica då, var hittar du allt.

Krya på dig Betty, enda trösten är väl att du säkert får dina medpatienter friskare fortare än om du inte varit där. Ett skratt om dagen är mycket läkande.


blomma.gif rose.gif
Biggan_
Krya på dej Betty! Hoppas vi "ses" snart igen! kompiskram.gif
rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif
Margith
Krya på dig trostar.gif
Bettis
KRYA PÅ DIG smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif blomma.gif
Cathis
Krya på dig smiley_small_hug.gif
skogstroll
Skogs- smiley_small_hug.gif
ingrid fuxwall
Även jag hoppas att Betty snart kommer hem
estet
rose.gif Krya på dej Betty!! rose.gif blomma.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon