Ralf
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/47171

Man tycker att folk som ej har smak borde anlita yrkesmänniskor till inredning med mera... men å andra sidan, det kanske dom har gjort!
Kajsa i Arvika
Parkliknande trädgård? g.gif Kan undra vilka parker han som skrev annonsen har besökt...
Whiskuchi
Utgångspris 4 750 000 kr
Pris 4 450 000 kr

Måste vara fel i annonsen?
aanderss
de var ju fint
ingrids
Jag tolkar parkliknande som ett fint sätt att säga att trädgården ser ut som en rätt trist offentlig plantering, för det är ju en sorts park, typ.
Ralf
jag undrar vem som polerar o torkar alla skåp o glasytor
Anic
Bara för att man inte har samma smak kan man ju inte säga att andra saknar smak. Tycker det såg modernt ut, inte min smak därimot. Trädgården är ju lämplig för den som inte vill ha massa blommer att sköta eller gräsmatta att klippa.

Smaken är som baken...
Magdis
Uj uj, det där var inte min stil precis. Definitivt inget jag skulle betala 4,5 miljoner för. Så där glansig och kal inredning skulle jag inte trivas med.
Tezzla
CITAT (Anic @ 14-05-2008, 10:06) *
Bara för att man inte har samma smak kan man ju inte säga att andra saknar smak. Tycker det såg modernt ut, inte min smak därimot. Trädgården är ju lämplig för den som inte vill ha massa blommer att sköta eller gräsmatta att klippa.

Smaken är som baken...


Exakt. Det ser modernt och... trist ut, men inte särskilt uppseendeväckande, enligt mig.
Sussie F-Flower
Hej Ralf!
Har du varit och tittat på det huset eller hade du bara kollat på Hemnet?

Jag tyckte iaf att det var väldigt stilrent och "slätstruket". Tjusigt på ett sätt, men...
var finns den gemytliga hemtrevnaden? Ingenstans vad jag kunde se... Inte någonstans....

Det där verkar vara ett hus för "nå'n-som-vill-vara-nå'n". (inte du väl...?)

Det där var så modernt att det skulle vara lagomt att spela in en Science Fictionfilm där.... giggle.gif
Bee
Fast det var ju klart bättre än "bordellhuset" med stenöknen som trädgård smile.gif
*Stintan*
Inte direkt ett hus för en trädgårdsnörd kanske. Iallafall så långt ifrån man kan komma något jag skulle vilja ha.
Alba
De verkar gilla rött. Lite för modern stil för mig så jag tror inte jag ska lägga ett bud.
Parken blir nog jobbig att finklippa så jag backar ur.
Aqvakul
Känns väldigt sterilt! thumbdown.gif
Grå
Hade jag haft 5 mille så skulle jag mycket väl kunna tänka mig att köpa det bara för att gräva upp hela trädgården och förvandla det till en örtagård. Mina dregliga hundar skulle kunna dekorera i huset ju...

Vad populära vi skulle bli hos grannarna.... inte.

[attachment=18180:Affe___D...l_080504.JPG]
Cathis
Ja jisses, a0a.gif undrar vad dom hade polerat med, har aldrig sett något
så blankpolerat förr. Kan väl inte påstå att det är min stil direkt, jag vill nog ha det
lite mer hemtrevligt och lite mindre sterilt.
Whiskuchi
Golvet är förmodligen polerat med vatten och diamanter (låter superlyxigt men diamanterna är mikroskopiska biggrin.gif), då blir det sådär blankt och fint
Ralf
CITAT (Grå @ 14-05-2008, 11:45) *
Hade jag haft 5 mille så skulle jag mycket väl kunna tänka mig att köpa det bara för att gräva upp hela trädgården och förvandla det till en örtagård. Mina dregliga hundar skulle kunna dekorera i huset ju...

Vad populära vi skulle bli hos grannarna.... inte.

[attachment=18180:Affe___D...l_080504.JPG]

Då är ju detta huset nåt för di Grå, men dreglande hundar.
http://www.ulflundin.se/common/capitex/mis...la&typ=alla

(känt från annan tråd...)
Blomstertanten
CITAT (Whiskuchi @ 14-05-2008, 12:19) *
Golvet är förmodligen polerat med vatten och diamanter (låter superlyxigt men diamanterna är mikroskopiska biggrin.gif), då blir det sådär blankt och fint

Ska nog tala med chefen om att jag vill ha sånt när jag städar på dagis ! tongue.gif
Pirum
CITAT (Whiskuchi @ 14-05-2008, 09:32) *
Utgångspris 4 750 000 kr
Pris 4 450 000 kr

Måste vara fel i annonsen?


Nejdå, det finns många som är både vansinniga och underbeskattade.
Grå
CITAT (Ralf @ 14-05-2008, 13:29) *
Då är ju detta huset nåt för di Grå, men dreglande hundar.
www.ulflundin.se

(känt från annan tråd...)


Hmm... och tänk vad de skulle skälla på alla de andra hundarna... (de i speglarna)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon