aanderss
jippi jag märkte de i dag den kom egentligen 11 maj den finns på plats numer 18 så gör en kanalsökning
Pirum
Tack för tipset, visste inte att TV4 Sport skulle visas "fritt".
Magdis
Kanske bäst att inte tala om det för maken! giggle.gif
Ralf
Sport?? Var det inte det sånt man hade i skolan som kallades för Gympasstik?
Gillan
Med Canal Digital ingår det redan i familjepaketet whistling.gif
aanderss
CITAT (Gillan @ 16-05-2008, 07:53) *
Med Canal Digital ingår det redan i familjepaketet whistling.gif



tummenupp.gif
Pirum
Canal Digital har ganska dåligt utbud i marknätet, och via parabol är de inte heller helt enkla att ha att göra med.
henriks
räcker det med en boxer dekoder? Det har jag en någonstans, men måste man inte ha TV också? confused.gif
Pirum
CITAT (henriks @ 16-05-2008, 12:51) *
räcker det med en boxer dekoder? Det har jag en någonstans, men måste man inte ha TV också? confused.gif

Nej, det räcker inte med en boxerdekoder, du måste ha boxerabonnemang för att få in kanalen. TV behövs dock bara om du sedan vill se på den.
skogstroll
suck hos mig gick det inte ändå -cry-.gif
aanderss
CITAT (skogstroll @ 16-05-2008, 13:18) *
suck hos mig gick det inte ändå -cry-.gif



Boxer och TV4 bjuder på en fin sommarpresent! TV4 Sport kommer att sändas fritt till alla Boxers kunder från den 11:e maj klockan 14.30 till den 30:e September. Den ligger på kanalplats 18 och du behöver göra en ny kanalsökning. TV4 Sport ligger i det 5:e sändarnätet vilket har ungefär 70% täckning i Sverige. För att se om du har täckning, följ länken till vår täckningskarta. (Alla storstadsområden har täckning).


källa http://www.boxer.se/?page=188&display=169:2473
skogstroll
sambon gjorde en sökning men hittade inget tyvärr och boxen gnällde på nån mottagningsgrej, kan vara så att vi bor för långt ut i bushen. Annars funkar ju de "vanliga" Boxer-kanalerna... Får göra ett nytt försök i kväll
aanderss
CITAT (skogstroll @ 16-05-2008, 15:15) *
sambon gjorde en sökning men hittade inget tyvärr och boxen gnällde på nån mottagningsgrej, kan vara så att vi bor för långt ut i bushen. Annars funkar ju de "vanliga" Boxer-kanalerna... Får göra ett nytt försök i kväll



ja sök igen du kanske får in den
Aqvakul
Är det i kväll vi ska klå Canada? unsure.gif
aanderss
mm är de
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon