Full version: Nyinlagda bilder!
Nutten
Nu har jag sysselsatt mig hela morgonen med att scanna in och lägga upp lite bilder i mina album. Det är främst trädgårdsanläggning och albumet med balkongen man ska titta in i! En liten kommentar om balkongbilderna bara, de är tagna alldeles i början av juni, så det är inte så frodigt som det är nu smile.gif

Håll till godo smile.gif
Adri-Anne
Vilka fina bilder!

Och vilket fönster!!
Både bilden med veronika och tagetes och den stora bilden av balkongen. visar något som liknar en kruka med vatten och svärdsliljor? Är det det du har där? Katterna skulle jag vilja ha allihop, om jag bara hade plats.
Underbara bilder. Tack för titten. rolleyes.gif
anne
wub.gif Vackert, gillar också när det är frodigt och blommande.
Hinner du med hästarna också?????
Vilka sköna avkopplings ställen du har utformat på både balkong och vid stall.
Hälsar Anne
Nutten
CITAT
en kruka med vatten och svärdsliljor? Är det det du har där?


Ja, fast inte enbart. Där är även en liten vitblommande näckros, lite pontederia (som visserligen vantrivs för det blir för varmt och så får den spinn..), en lilablommande iris och lite annat smått och gott smile.gif

Anne, det är lite stressigt emellanåt, det måste erkännas! Vilket är lite dumt, eftersom jag fortfarande är sjukskriven...men vad gör man? Rider gör jag i alla fall bara en gång i veckan och vattna MÅSTE jag inte göra därute varenda dag. Fast det är klart, på nåt sätt lyckas jag vara där en stund varenda dag...Tur jag jobbar halvtid just nu, aldrig skulle jag aldrig hinna med något!!!
Eva Swahn
Jag är mycket imponerad av din balkong! När man ser hur husen mitt emot ser ut kan man ana hur arkitekterna och politikerna tyckte att man kan hysa människor...

Därför blir jag ödmjuk inför människans förmåga att göra fint omkring sig. Skapa natur - där inga förutsättningar gives. Fantastisk livsglädje, Nutten!
Cilla
Härlig balkong!!!
rosettei
ohmy.gif
Balkong*ser ut som ett växthus*
jag får inspiration av dina bilder
Kajsa
Känns hoppfullt att man kan göra så mycket av sin balkong,
den dag man flyttar från huset. Till och med vatten, inte illa wub.gif
Hans i Mälardalen
Vilka söta kattungar! wub.gif

MvH
*Felix matte*
Oj vad fint du har fixat. Din balkong ser ut att vara av "modell större" wub.gif
Nutten
Balkongen är på ca 15 kvadrat har jag för mig smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon