Mica548
Jepp,
Första-års-novis med stort hjärta och många lysrör vårdar ömma plantor 24/7, söker man med tålamod, stort hem och stor plånbok...... flirting.gif

Näe, någon kontaktannons är det inte, bara ytterligare en uppgiven suck på hur "lättinspirerad" jag är. Häromdagen låg det ett mejl från mina vänner Thompson & Morgan som så rart berättade att de har 50% rabatt på alla sina fröer de närmaste två veckorna. Suck, inte kunde jag motstå det, trtos mina fyra fullsmockade minidrivhus, utan jag har nu ägnat tre timmar åt att kika igenom hela deras katalog och plockat i fröpåse efter fröpåse ner i "kundvagnen" som blivit tyngre och tyngre (=dyrare och dyrare)

Så nu är jag 300 spänn fattigare och 3000 frö rikare!!!
Ska bli skoj att se vad det blir av det hela.

Dessutom fick jag den dyraste påsen "Musa Species Mixed" gratis + en påse med sommarflox. Himla bra! 000.gif

Så ni som får tillbaka på skatten eller har några över - kika in på T&Ms sida och shoppa loss!

/Mica

Bifogar min favvofröpåse från dagens beställning: Lewisia cotyledon Galaxy Mixed. Hoppas att den blir fin nästa år.

[attachment=19132:Lewesia.jpg]
Helen i Piteå Zon 5
biggrin.gif Ja, tänk vad fort fingret trycker till på tangenterna och beställer fröer... själv är man ovetande fram till den dagen frökuvertet dimper ner i lådan biggrin.gif Hääärligt med fröer! yes.gif Och tänk vad mycket pengar du har sparat eftersom du har handlat på rea yes.gif smile.gif
Rihane
Sådde slut på mina lobelia i våras så det var ett lägligt tillfälle att beställa nytt, tänkte jag.


Det blev visst några rolleyes.gif ....nåja 10 påsar till, måste ju tjäna in frakten angel_not.gif ...

Länk till min favvo

Cosmos Antiquity
Carl

Hi!

CITAT
Och tänk vad mycket pengar du har sparat eftersom du har handlat på rea


Frugan kommer hem med en ny klänning. Mannen frågar vad kostade den? Inget! Tror jag inte!
Det var rea 50%! Tjänade 50% betalade 50? Det blir 0. Alltså gratis
Överbölingen
Det är livsfarligt att titta i kataloger! Boxhandskar med fasttejpad tumme rekommenderas.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon