Full version: Beröm!
Magdalena
....bara berömma denna underbara sajt som ger mig så mycket inspiration. Och tack till detta forum som är bara så otroligt bra och välkonstruerat och fugnerar finfint! Tänk att det finns så många trädgårdsintresserade som hjälper varandra över läns- och åldersgränser!
Ha en bra helg allihopa!
Betty
Håller med dej Magdalena, vi har ett toppenforum! wub.gif
Trevlig helg på dej mé! smile.gif
Hans i Mälardalen
Ja, det är verkligen väl gjort. Det är toppen att kunna sätta sig och läsa igenom det senaste varje eftermiddag efter att ha pluggat en hel dag. Det är avkopplande och allmänbildande, helt enkelt toppen! biggrin.gif smile.gif tongue.gif wub.gif laugh.gif

MvH
lolo
Håller med föregående talare i allt! Ha en trevlig helg allihopa!/Ann-Louise
Fialotta
Jag säger som er andra...toppenforum smile.gif

Jag är beroende...helt klart rolleyes.gif
Trevlig helg alla /Kramis wub.gif
cissi i onsala
wub.gif
Och så mycke rolig post man får av allt bytande av frön och plantor(köp/byt/sälj) får väl räknas till forumet.

Ligger hemma i feber och så kommer tre kuvert!

Håller med, ett mycket bra forum tekniskt sätt och många pratglad trädgårdsintresserade.

Exotic
Håller med till 1000 laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif

ha det gott alla för mig blir det cat show i helgen wub.gif smile.gif laugh.gif rolleyes.gif
Exotic
Det var ju denna lilla bild som inte kom med laugh.gif
Adri-Anne
Är så enig så. Håller med i allt som har sagts innan.
*Felix matte*
Instämmer med alla föregående skribenter
Fantastiskt fint upplägg, lätt att hitta.
Älskar att vandra runt i albumen och drömma mig bort
när nordanvinden viner utanför wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon