Full version: Jag utmanar er i ...
Boxer
...Detta spelet!

Använd ert nick som ni använder här, så kanske vi får mötas. Slumpen väljer.

Obs! väldigt beroendeframkallande.
Tobb
orkade upp till 370´000 typ, sedan testade jag att klicka på 1024 för att få större bild biggrin.gif och var tvungen att börja om tongue.gif
Piccante
telefonen ringde så jag fick bara 155562p sad.gif
*Stintan*
Fick 621.444 fast egentligen borde det vara förbjudet att lägga in såna där länkar rtfm.gif giggle.gif
Myosotis
Jag fattar ingenting. Hur gör man?
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 28-07-2008, 12:51) *
Fick 621.444 fast egentligen borde det vara förbjudet att lägga in såna där länkar rtfm.gif giggle.gif

Tsss... giggle.gif
*Stintan*
Man klickar bara på där det finns 2 eller flera likadana tills rutan blir tom sen kommer det en ny nivå.
Tobb
CITAT (Myosotis @ 28-07-2008, 13:03) *
Jag fattar ingenting. Hur gör man?



Man bara klickar på två lika som ligger bredvid varandra, och när en sådan rad försvinner där det finns färger försvinner färgerna också tillslut.

Antingen tokklickar man eller så är man lite mer logisk av sig tongue.gif
Myosotis
Aha! Nu är jag med! Tack!
Chamomille
CITAT (Boxer @ 27-07-2008, 13:16) *
...Detta spelet!

Använd ert nick som ni använder här, så kanske vi får mötas. Slumpen väljer.

Obs! väldigt beroendeframkallande.

blink.gif Man blir f.n beroende av melodin också wacko.gif
Eva-Helene
679.000lite drygt..det går såå saaktaa att byta nivå! Höll på att somna mitt i alltihop! Men när man väl kan spela så är det bra!
Floppy
Jag fattade ingenting i början...tokklicka utav bara den och vips så gick man vidare till nästa 'level'... men nu tror jag att jag fattar...lite iallfall... giggle.gif kom till 203270 points men nu måste jag ge upp för det är en dag i morgon...och om siffrorna ska bli rätt i bokföringen så måste jag nog slå igen mina blå...så go natt allihopa...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon