Saiai
Min sommarrabatt i den frodigaste blomningen, och lite annat skräp... biggrin.gif
Det är hul kul som helst med en digitalkamera, har aldrig förr kunnat ta så bra bilder.
Annelie
Ska bli roligt att se! Fixa dig ett album och dela med dig av bilderna wink.gif

Välkommen hit!
Posse
CITAT (Saiai @ 03-09-2003, 21:33)
Min sommarrabatt i den frodigaste blomningen, och lite annat skräp... biggrin.gif
Det är hul kul som helst med en digitalkamera, har aldrig förr kunnat ta så bra bilder.

Välkommen då! smile.gif

Eftersom jag såg att du hade en bild av en "retsamma skatan", kanske du skulle vara intresserad att läsa - och eventuellt skriva i - de gamla skattrådar som jag förmodar ännu finns kvar här i Småprat. rolleyes.gif
*Felix matte*
Hej!
Fox, "På Galgeberget".
Visst är han/hon en Japansk Spets!?
ariana
grattis
det fixa du bra
välkommen hit
din antusiasm kan man inte ta fel på
dina bilder och du ni är för härliga
ohmy.gif laugh.gif biggrin.gif wub.gif
Saiai
CITAT (Felix matte @ 03-09-2003, 22:28)
Hej!
Fox,  "På Galgeberget".
Visst är han/hon en Japansk Spets!?

Ja, Fox är en jappe! Jag har fina bilder på min katt och hans mamma, men dom var för stora för att kunna laddas upp här.
Felix var väldigt söt, är han en sån där fransk hund som jag inte kan uttala namnet på eller stava men jag vet vad den heter, det börjar på B...?
*Felix matte*
CITAT (Saiai @ 03-09-2003, 22:43)
[ men jag vet vad den heter, det börjar på B...?

Bichon Frisé biggrin.gif En sån är Felix som fyller 5 år 10 September.
Jag möter dagligdags en likadan "Jappe" och de är ju bara för söta och kloka wub.gif
Hannele
Och jag har glömt lösenordet... wacko.gif
*Felix matte*
CITAT (Hannele @ 03-09-2003, 23:02)
Och jag har glömt lösenordet... wacko.gif

??????????????????????????????????????????????????????????????
Till vad?
estet
CITAT (Felix matte @ 03-09-2003, 23:05)
??????????????????????????????????????????????????????????????
Till vad?

Du tog orden ur min mun! laugh.gif
Adri-Anne
Vårbilden med lilla hunden på promenad, har jag norpat. Den var bara för skön. Härliga trädgårdsbilder du har och din kökssoffa kommer jag och hämtar, säg till när det passar. rolleyes.gif
Cilla
Välkommen hit Saiai! Härlig fart du har i dina målningar.

Om du kan tänka dig att få besök och att göra besök i andras trädgårdar - skriv en rad här!
Annki
Åh! Gillar dina målningar!! Och dina foton av blommorna. Välkommen, tjejen! Var i Sverige finns du? / hälsar Annki
Wargen
Välkommen! Jag gillar dina målningar. Bilden på hundvänner var oxå fin-fin.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon