Full version: Vardagshumor
HenrikVardags
Läste ett inlägg om vardagshumor på ett annat ställe på detta forum, som jag tyckte var rätt roligt!

"Imorse när jag körde till jobbet så kom det en vit skåpbil och körde om mig. Bakrutan var i princip svart av smuts. Och i den här smutsen hade någon med fingret skrivit den här texten:

I wish my wife was this dirty." - Rossi

Så jag tänkte bara tipsa om att det numera finns en hemsida där man publicera sina vardagshumor upptäckter! Nämligen vardagshumor.se smile.gif , så om ni har sett något i liknade stil som ovan kan ni väl ta en bild på det och publicera det på hemsidan!

Hälsningar,
Henrik
Tobb


me too wink.gif
HenrikVardags
Haha,

La upp den på hemsidan nu! Nästa gång får det bli du! =)

Vänligen Henrik
Myosotis


Den här skylten stod och blockerade dörren. Uppsala.
Tobb
ASG tummenupp.gif
Myosotis
CITAT (Tobb @ 09-08-2008, 09:38) *
ASG

confused.gif Vad betyder det?
Pia L
ASG = asgarv
HenrikVardags
Men lägg upp den på Vardagshumor ! Så fler får se den
MayaLisa
Den här satt utanför en butik i Attmar, utanför Sundsvall.
DragonLady
Appropå skrivna skyltar.. utanför en affär??? unsure.gif så står det en skylt att " Vi ha pissa i frysen " sick.gif rotfl.gif
Eller denna bildecor är ju ganska go oxå... rotfl.gif

Eller hos en lokal pizzeria på jobbet... det tar 15 minuter en kvart... whist.gif
Pia L
Bilden var en höjdare DragonLady, oturligt nog hade jag inte kameran med mig idag på Rusta, dom hade ställt en stor järnsoffa framför en dörr som hade en stor gul skylt som talade om att dörren inte fick blockeras
hobbe 00
Här hade de en skylt utanför en affär med reklam om "mormors mus 1.95" crazy.gif Den som översatte skrev lite fel.. det skulle vara mos...
HenrikVardags
Hobbe00, kan du inte gå ut och ta ett kort på den med din mobilkamera eller liknade! Och sen lägga upp den på vardagshumor.se, går väl ganska lätt och så ligger den kvar där även när vi glömt bort denna tråd. Har ni sett att jag även la upp de andra bilderna på sidan åt er? =) Bra va?!

Och för er som inte orkar gå till sidan vill jag passa på att visa två höjdare från arkivet! =)



Ingrid Zon3
Hm, kan denna tråd möjligen vara reklam? g.gif

(ironisk, jajamän!!)
DragonLady
CITAT (Ingrid Zon3 @ 11-08-2008, 18:52) *
Hm, kan denna tråd möjligen vara reklam? g.gif

(ironisk, jajamän!!)



Japp.. för nötter som KAN innehålla nötter rotfl.gif
Chamomille
rotfl.gif
Rolig tråd.
Jag har fått en tröja där det står "vi kommer när den står" /Magnussons hiss
Ganska kul biggrin.gif

Edit: "Kan innehålla spår av nötter"... Hur ser nötspår ut?
Min chef skrev på en smutsig bil "finns även i grönt"
Berith
CITAT (Ingrid Zon3 @ 11-08-2008, 18:52) *
Hm, kan denna tråd möjligen vara reklam? g.gif

(ironisk, jajamän!!)

Utan tvekan. yes.gif

(ironisk, neejdå!!)
HenrikVardags
CITAT (Berith @ 12-08-2008, 06:12) *
Utan tvekan. yes.gif

(ironisk, neejdå!!)


Förstår inte alls vad ni menar! =)

Här är förövrigt en ny bild =P


DragonLady
Ja men det trodde jag att ankor o kycklingar var... vegetarianer alltså rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon