Trädgårdsmannen
Hej,

Har provat att beställa via webshopen från odla.nu för första gången - men det var den 12 augusti.

Brukar det ta en så´n herrans tid innan man får hem nå´t?

I så fall bra att veta så jag inte glömmer att beställa det jag vill ha till nästa höst innan jul i år sad.gif
Mariann
undrar också var lökarna är unsure.gif
Trädgårdsmannen
Hm, det verkar ju ännu allvarligare med en dam som blivit av med sina lökar.... tongue.gif (Lite på skoj bara så här på fredags eftermiddagen...)
Mariann
Kan hålla med dig biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
lisen
Jag tror jag vet var lökarna är! Nämligen snart hemma hos dig biggrin.gif . Det står faktiskt att lökarna levereras i SEPTEMBER laugh.gif . upptäckte detta när jag skulle till och skriva ett argt e-mail om var mina lökar tog vägen smile.gif

Lisen
estet
Hakar på löksnacket, var nämligen och köpte tulpanlökar i dag. smile.gif
Åh, så ljuvliga jag hittade, men ack så lite det fanns kvar.

Köpte den sista påsen av lila liljetulpan "burgundy" och den sista av en grönbandad tulpan "spring green" -gräddvit med en grön strimma.
Wow! laugh.gif
Ska försöka få tag på mer, ni vet jag bara måste haa.
Mariann
Ja nått måste ju rådjuren ha att äta sad.gif
yla
CITAT (Mariann @ 06-09-2003, 07:30)
Ja nått måste ju rådjuren ha att äta sad.gif

inte vara sån nu laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Mariann
SANT! rolleyes.gif Always look at the bright side! Det går ju att lägga nät över. sleep.gif
Pia mitt i Skåne
Ja, så kan sorkarna få dem i stället. tongue.gif
Pia
yla
thi fniss laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif tongue.gif
just så
man ska va snäll mot djuren rolleyes.gif
Mariann
Ja, alla ska ju utfodras wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon