Full version: GRATTIS MAGDIS!
bikiv
Jättestort grattis på din födelsedag!
Hoppas din dag varit bra!

Kram, smiley_small_hug.gif Birgitta


aanderss
grattis
Magdis
TACK! smiley_small_hug.gif
Vad gulligt! wub.gif Jo jag har haft en riktigt bra dag med solsken, någorlunda glada barn, marängtårta, flera stycken presentböcker och en tunika, favoritmaten sushi till middag följt av en födelsedagscappuccino och i kylskåpet ligger några överblivna sushibitar som jag ska mumsa till kvällsfika. Kan inte bli mycket bättre! smile.gif
tepa
Hej och Grattis, Magdis.

Nu måste jag vara nyfiken, Magdis. Jag känner igen pojken på fotot du har som signatur, men jag känner inte igen din signatur Magdis. Har du kallat dig något annat tidigare ?

Hälsn Tepa
HelenN
rose.gif GRATTIS MAGDIS
Magdis
CITAT (tepa @ 24-08-2008, 21:56) *
Hej och Grattis, Magdis.

Nu måste jag vara nyfiken, Magdis. Jag känner igen pojken på fotot du har som signatur, men jag känner inte igen din signatur Magdis. Har du kallat dig något annat tidigare ?

Hälsn Tepa

Hej och tack för grattiset! smile.gif Pojken på bilden är min Lilleman, bilden är tagen för 2 månader sen. Innan forumet gjordes om i januari 2007 kallade jag mig Norrbottens-Magdis, men då hade jag förstås inte den där signaturbilden. Då var Lilleman bara 2 månader gammal. Så jag vet inte varifrån du känner igen honom. smile.gif
Wilmer
Grattis yaay.gif hbd.gif
pejori
Skickar ett grattis här också kompiskram.gif kompiskram.gif kompiskram.gif
tepa
Hej Magdis

Det är denna bilden på pojken jag har sett. Säkert var nog signaturen densamma, alltså "Magdis". Börjar väl bara bli lite glömsk...

Hälsn Tepa
Lady Hamilton
Ja jag får väll gratulera även i denna tråd
Grattis Magdis hbd.gif inte alla som får 2 trådar till sin födelsedag giggle.gif
Lars-Olof Arvids
GRATTIS lite i efterskott! hbd.gif blomma.gif

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon