Full version: Hågelbyparken?
Noah
Hej!

Är det någon som varit på sensommarmässan i Hågelbyparken?

Hade tänkt åka dit imorgon, med min familj och mina föräldrar.
Är egentligen sugen på att åka till Bergianska trädgården också, så nu vet jag inte hur jag ska göra. wacko.gif

Vore så himla tacksam om någon kunde ge mig lite information, så valet blir lite enklare.

Tack på förhand biggrin.gif

Ha det bäst wub.gif

Noah
rosettei
rolleyes.gif
Var en stund där idag och för mig var det ingenting speciellt
försäljning av lite växter
5 olika försäljare och diverse saker att titta på
Madeleine1
Haloj!

Hade också tänkt åka dit i morgon, med familjen... Är det nåt att satsa på överhuvudtaget? huh.gif
Fem försäljare låter väldigt lite... På 'förannonseringen' verkar det som "världens största mässa" - typ.... :-/ Nu blev jag fundersam.

Fler som varit där?
Annki
Diskbråcksdrabbade Annki kommer varken till det ena eller andra i år. Men Bergianska brukar vara kul - men MASSOR av folk!! Och absolut inga parkeringsplatser - om man inte smyger dit vid 14-15-tiden som jag brukar göra, när folk är på väg hem. Det brukar vara tävling i egenodlade blomsterarrangemang, största grönsaken, tipspromenad runt området med kul priser, kaffeservering hos Bergianskas vänner och ganska många olika stånd och föreläsningar. Det låter som om du ska prioritera Bergianska! Dessutom brukar det vara fritt inträde där. Hågelby såg jag hade den dåliga smaken att ta betalt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon