Bee
Jag behöver en ny MP3-spelare. Den jag har, en iAudio på 1 gig, begriper jag mig inte på! Den är liten och smidig men vad hjälper det när jag inte hittar bland menyerna? Displayen är liten och väldigt rörig och knapparna har dubbla (om inte fler) funktioner beroende på hur länge man trycker på dom. Väldigt irriterande och förvirrande. Bra ljud har den dock.

Har ni några förslag på bra spelare som är enkla att hantera för en vanlig människa och inte kostar skjortan. Helst inte Ipod då jag förstått att det är ett himla meck att få dit andra filformat än deras egna.


KURT
Jag vet inte vilka filformat du avser? Men det är ju inga problem med MP3-format på Ipod, och man behöver inte heller använda iTunes, utan det finns fri programvara till alla operativsystem.

Jag tycker i alla fall att MP3-spelare som laddas via USB-port, så att man slipper hålla på med batterier.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon