Monaxe
vill gärna ha tipps på vad som är bra och mindre bra... om det är någon som varit där tidigare? Vad jag fattar verkar det vara väldigt blåsigt, stämmer det? Är tacksam för alla goda råd och erfareheter som ni kan dela med er av....
Wilmer
Nej, men du hittar mig i resväskan när du öppnar den på plats. crazy.gif
Aqvakul
CITAT (Wilmer @ 31-08-2008, 11:43) *
Nej, men du hittar mig i resväskan när du öppnar den på plats. crazy.gif

och om du har fler resväskor, så..... crazy.gif
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 31-08-2008, 11:43) *
Nej, men du hittar mig i resväskan när du öppnar den på plats. crazy.gif

Hoppas väskan är stor för jag smyger också med! crazy.gif
Magdis
Jag var tvungen att googla för att ta reda på var det ligger. blush.gif Skulle hemskt gärna åka dit!!! Blåsigt kanske det är men då är det åtminstone varma vindar. Ser underbart ut, du får tala om sen hur det var så kanske jag lägger in det som mål till 40-årsdagen. smile.gif Jag har nämligen en liten dröm om att dumpa barnen hos mor eller farföräldrar och dra iväg på semester då. smile.gif
LindaLunda
Jag vill bli nerpackad i handbagaget jag... i resväskan och lastutrummen blir det så förbenat kalt!
Linda
Ralf
Näe jag har aldrig varit där och jag skulle aldrig åka dit heller.
Det är vulkaniska öar med vulkaner som hotar att få utbrott när som helst. Naturen består av trist stenig vulkan-natur med giftiga växter och farliga ormar. Vidare ligger ön nästan nere vid ekvatorn dvs risk för hudcancer.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Isla_Margarita
Wilmer
nono.gif Muntergök.. Tror du bara är sick.gif
Aqvakul
CITAT (Wilmer @ 12-09-2008, 11:16) *
nono.gif Muntergök.. Tror du bara är sick.gif

apselut! yes.gif
Solstorm
Jag har inte varit där men känner några som var där för några år sedan. Är lite osäker på om jag minns rätt men har för mig att de ångrade att de tog all inclusive eftersom det ändå var så billigt där. För övrigt så var de nog nöjda med sin resa.
ninnisky
Jag har varit på Isla Margarita, tyckte inte alls att det var specielt blåsigt utan snarare ett underbart klimat. Visserligen regnar det nästan varje dag/natt men bara en kort kort stund. Temeraturen låg runt 25-27 grader både i luft och vatten. Vi bodde på Hesperia Isla margarita (fritidsresor) hade all inclusive och tyckte det var riktigt bra. Maten var varierande och riklig. Att äta ute är biligt så det kan man ju unna sig ändå...
Att ta en tur till fastlandet är också att rekommendera. Vi var 2 dagar i Orinocco-deltat.

Ta en titt på www.reseforum.se
- där står väldigt mycket om Isla M. Bl a så har jag varit där och skrivit (under annat namn)... eller PM mig så ska jag försöka svara på dina frågor. smile.gif



Monaxe
CITAT (ninnisky @ 12-09-2008, 15:12) *
Jag har varit på Isla Margarita, tyckte inte alls att det var specielt blåsigt utan snarare ett underbart klimat. Visserligen regnar det nästan varje dag/natt men bara en kort kort stund. Temeraturen låg runt 25-27 grader både i luft och vatten. Vi bodde på Hesperia Isla margarita (fritidsresor) hade all inclusive och tyckte det var riktigt bra. Maten var varierande och riklig. Att äta ute är biligt så det kan man ju unna sig ändå...
Att ta en tur till fastlandet är också att rekommendera. Vi var 2 dagar i Orinocco-deltat.

Ta en titt på www.reseforum.se
- där står väldigt mycket om Isla M. Bl a så har jag varit där och skrivit (under annat namn)... eller PM mig så ska jag försöka svara på dina frågor. smile.gif



Har PM'at dej!
Lars-Olof Arvids
Jag har inte varit där, men planerar en resa till i Venezuela i januari. Hoppas verkligen att den blir av - vi är fem anmälda nu, och måste vara åtta om den ska bli av! Är det någon här som känner för en oslagbar naturresa i vinter? Ta då en titt på http://www.kon-tikiresor.se/ och kolla på rundresan i Venezuela! smile.gif

Monaxe, ha det så jättebra på din resa! smile.gif

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon