Full version: en undran
lissa
Nu har jag suttit och kämpat mig igenom ett antal inlägg, men det går ju så sakta numera..
Kan det vara annonserna som gör att det tar så lång tid att ladda ner en sida ??
Jag förstår att dom antagligen måste finnas, så frågan kommer för att jag vill veta anledningen till den stora skillnaden, för det är väldigt stor skillnad tycker jag...eller är det bara jag som har det "problemet " ?
Chamomille
Näärå. Du är inte ensam om det. Många andra har skrivit om problemet, fast jag vet inte vad det beror på. Själv har jag aldrig märkt någonting confused.gif (medans andra samtidigt har det jättetrögt). Inte förrän igår, då började något att knasa sig här också. Iofs tar det inte mer än några sekunder extra, men ändå. g.gif
lissa
Typiskt, jag hann bara skriva det här så började det att gå lite fortare. Om de är några sekunde extra gör det ju inget, men jag satt i mist 30 sek för att hela sidan skulle vara på plats..
Chamomille
CITAT (lissa @ 12-09-2008, 02:19) *
Typiskt, jag hann bara skriva det här så började det att gå lite fortare. Om de är några sekunde extra gör det ju inget, men jag satt i mist 30 sek för att hela sidan skulle vara på plats..

Jaha smile.gif Någon tillfällighet då kanske... Här fungerar det bra nu igen också biggrin.gif

/hoppas du har bättre väder än vi?
lissa
Ja det har vi säkert..även om det just nu regnar och åskar..men man kan ju gå i linne för det mesta, fast man måste nog ta en t-shirt i morgon giggle.gif
Aqvakul
Jag hade jätteproblem igår och i förrgår, även på en mkt snabb anslutning. Vid niotiden igår kväll så lossnade det bara plötsligt.
lissa
Hm, nu börjar det igen, men nu tror jag att det kanske kan ha något med meddelanden att göra, för när jag loggar in direkt på odla går det bra, men när jag klickar på ett mail-meddelande om att någon har skrivit i en tråd, då måste jag logga in på nytt varje gång jag klickarin på en ny tråd, och den inloggningen tar väldigt lång tid.
Jag ska nog börja skriva upp på vilka trådar jag har meddelande, och sen logga in utifrån, för då verkar det gå normalt ......Konstiga saker händer i cyber rymden biggrin.gif
Alba
CITAT (lissa @ 12-09-2008, 03:00) *
Ja det har vi säkert..även om det just nu regnar och åskar..men man kan ju gå i linne för det mesta, fast man måste nog ta en t-shirt i morgon giggle.gif




Åh så härligt...att kunna gå i linne
Här är det 4° just nu[attachment=24081:Fryser.gif]


Vissa dagar är det så segt att jag undviker att gå in........man blir ju så frustrerad att sitta och titta på en bild som aldrig växlar.
Det finns trådar under support om detta om du vill läsa mer.

Ha det bra i värmen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon