Full version: Nya bilder
emjoer
Har äntligen lyckats komma på hur man gör när man skickar upp bilder till sina album så nu har jag fyllt på mina wub.gif
Gunvor Nilsson
Christer, det går inte att komma in i ditt album. Du måste gå in i din profilinformation och skriva in din (fotoalbum-)signatur på raden: 'användarnamn i ditt fotoalbum' så det kan kopplas hit till forumet. Om du gjort det så måste det vara något annat fel.
/Gunvor
emjoer
Nu skall det nog fnka att titta i mitt album , hade fel namn blink.gif
Gunvor Nilsson
Tyvärr strular mina internetkommunikationer i kväll så nu tar allt sån hiskelig tid och tvärstopp till albumsidorna - beror inte på coockisarna för dom har jag tagit bort - så nu får tangenterna vila. Kollar i morgon i ditt album. Ska läsa lite digitaliskameramanual istället!
/Gunvor
Gunvor Nilsson
Nu kom jag in och kunde se dina (era?) fina fuchsior - jag förstår att dom trivs på den härliga altanen! Har ni midsommarstång bakom alla fuchsior? laugh.gif Jättefina bilder!
/Gunvor
yla
oj va fint
jag såg din nerium o jag har just fått två
små babyneriumplantor ,kan knappt
bärga mej tills jag får såna vackra blommor
smile.gif rolleyes.gif tongue.gif
emjoer
Ja det är midsommarstången som står kvar,får ej ta bort den för barnen
den brukar tas bort runt nyår. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon