Full version: Grattis Göran
Ralf
Grattis Göran på bemärkelsedagen!
Lady Hamilton
hbd.gif Grattis! yaay.gif blomma.gif
Gillan
Stort Grattis! yaay.gif hbd.gif blomma.gif
Nostalgia
rose.gif rose.gif GRATTIS! rose.gif rose.gif
ängsvädd
rose.gif Grattis Göran, och tack för att du ger oss detta forum att hålla till på biggrin.gif rose.gif blomma.gif yahoo.gif
Aqvakul
Stort Grattis Göran!

rose.gif blomma.gif hbd.gif blomma.gif rose.gif

Monaxe
GRATTIS !!!

blomma.gif rose.gif yaay.gif hbd.gif blomma.gif rose.gif yaay.gif hbd.gif





En tårta dagen till ära....


Red Top
Stort varmt Grattis Göran! smiley_small_hug.gif

titti49zon6
Stort Grattis Göran rose.gif rose.gif rose.gif
Alba
Hurrrraaaaaa för dig ida'

Ett stort grattis på din egen dag.

[attachment=26772:Happy_birthday2.gif]
ninnisky
yaay.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif Grattis Göran på Din egen Dag!
emmas matte
GRATTIS
malin72
grattis Göran till den fin fina åldern giggle.gif rose.gif hbd.gif blomma.gif
renate
hbd.gif GRATTIS GÖRAN hbd.gif
pejori
Grattis grattis från mej också blomma.gif rose.gif yaay.gif hbd.gif
Wilmer
Grattis yaay.gif rose.gif bravo.gif

Tack för Odla.nu!
DragonLady
Läser han trådar???????? har fått den uppfattningen att han inte gör det så varför denna tråd? nyfiken bara... dunno.gif
blomkronan
Grattis Göran och Tack för att du skapade det här forumet. hbd.gif
Lady Hamilton
CITAT (DragonLady @ 03-11-2008, 00:26) *
.....Läser han trådar?....


Ja naturligtvis läser han trådar Hur kan du tro annat? Är det för att så sällan skriver i någon tråd?
DragonLady
CITAT (Lady Hamilton @ 03-11-2008, 08:17) *
Ja naturligtvis läser han trådar Hur kan du tro annat? Är det för att så sällan skriver i någon tråd?



Nej jag har fått den uppfattningen av er när det uppstår problem att han inte ens svarar er, att han inte skriver i vanliga trådar förstås, men att ni har problem med att det saknas en moderator som övervakar trådarna, när det går hejvilt till fick jag den uppfattningen att han inte läser trådarna.
Då tyckte jag att det var lite konstigt att ni skriver i en småpratstråd till honom när han inte ens svarar i t.ex support tråden. dunno.gif
Det var inte det att ni inte skulle gratta honom... utan mer att det kanske skulle vara liksom a´ waste of time.. om du förstår hur jag menar?
Kanske skulle vara bättre att skicka ett grattis pm?
Slut på funderingarna.. over and out.. happy.gif
aanderss
grattis
Göran Carlsson, Odla.nu
Tack för alla gratulationer! thanks.gif
Göran Carlsson, Odla.nu
CITAT (DragonLady @ 03-11-2008, 12:39) *
Nej jag har fått den uppfattningen av er när det uppstår problem att han inte ens svarar er, att han inte skriver i vanliga trådar förstås, men att ni har problem med att det saknas en moderator som övervakar trådarna, när det går hejvilt till fick jag den uppfattningen att han inte läser trådarna.


Det stämmer att jag tyvärr inte hinner läsa så mycket i forumet och det tekniska sköter mest Ingemar. Men om ni skickar meddelanden, mail eller använder kontaktformulärtet så brukar jag försöka svara så fort jag kan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon