Niklas Kämpargård
Hej, jag söker dig som odlar och driver en trädgård med ett ekologiskt tankesätt. Jag arbetar med en bok och behöver komma i kontakt med dig som har både kunskap och erfarenhet. Tacksam för ditt snabba svar till niklas@kampargard.com

Hälsningar Niklas Kämpargård
Fotograf/Skribent
Kat
Ditt efternamn i sammanhanget var ju bara för träffsäkert. bravo.gif
ingrid fuxwall
Har en känsla av att de flesta som finns här odlar ekologiskt eller tänker jag fel?
Gunilla T
Jag odlar ekologiskt och tycker det är viktigt att informera om varför och vilka fördelar ekologisk odling har så jag skickade ett PM till personen i inlägget.

Fick omg. ett mail tillbaka med fråga om telefonnummer vilket jag uppgav i ett nytt PM.

Sedan dess har jag inte hört ett knyst...och jag börjar undra om inlägget är seriöst???
Grå
Googlar man på Niklas Kämpargård så finns han ju, men om det sedan är han som har reggat sig här kan han ju bara svara på själv. Kontakta Kämpagård Media och fråga kanske?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon