Agger
Gud! Jag tror inte jag har varit här sedan 2005 eller 2006. Flyttade från hus 2005 till lägenhet, ingen trädgård=ingen inspiration. Men nu blev det hus igen (2007) på ny ort (och ny karl kram1.gif). Och vips sprudlar inspirationen igen.

Nåja, jag undrar ialla fall varför klockan här går en timme fel?? Alla inlägg är alltså i princip inte inlagda ännu... blink.gif
Eller är det bara hos mig tiden har stått stilla? d010.gif
Boxer
Välkommen tillbaka! smiley_small_hug.gif
Maggan H
Ingen aning, min tid stämmer... Är datorns vintertid ändrad? Välkommen tillbaka, förresten! smile.gif
Eva i Höga
Välkommen tillbaka i gemenskapen! Det är ju så i livet att var sak har sin tid, ibland prioriterar man andra saker än blommor och blad och då är det kanske inte så intressant att titta in på Odla. Men kul att du har hus o trädgård igen och vill titta in här.
Betty
Välkommen tillbaka! Här är det ungefär som vanligt... smile.gif
Agger
Jo, det verkar lite som vanligt men med några nya "ansikten" då. Det är kul smile.gif
Hursomhelst, har tagit ut två dagar kompledigt för att advent/julpynta. Köket har tagit HELA dagen. Torka, stryka, flytta om... nej flytta tillbaka... äh det var bättre så wacko.gif
Imorgon blir det vardagsrummet.

Förresten, nu går klockan rätt yes.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon