Full version: Tips om present
Eva i Höga
Ska på glöggfest i helgen och har köpt lite gott kaffe och te till värdfolket men vad ger man pojken i huset som är 12 år? Inget dyrt, bara nåt som är kul. Vet inte vad killar i den åldern uppskattar. Nån som kan tipsa?
Sussie F-Flower
En tidning eller en Pocketbok kanske? (27-50 kr)

Min pojke som är nyss fyllda femton, tyckte mycket om (och gör fortfarande) att läsa rolig och sjuk humor i den åldern.

Typ Katten Gustaf, I vår Herres Hage, Dassboken, Bellman m fl. Han kunde ligga och läsa i all oändlighet och skrattade så att han nästan kiknade...
Idag kan han nästan alla Bellman utantill... giggle.gif
Eva i Höga
Det var ett bra tips! Tack så mycket!
Men jag hoppas det kommer in fler tips här.
Eva-Helene
Köp nån tidning om dataspel till exempel. Det brukar uppskattas av dom flesta killarna i den åldern. Eller, om du vet av nåt spel eller en film han gillar så finns det nog något som hör ihop med det att köpa.
Tanjatall
Jag fik tips från en 13-åring: "hårprodukter t.ex hårgele eller en affisch på favorit artisten eller spelaren?"
Kan det vara något?
Lycka till med presenten! Och ha en trevlig kväll!
Eva i Höga
Tack snälla ni för tipsen, nu har jag lite att fundera på och titta efter. Härligt med Odla, här får man alltid hjälp! thanks.gif
Solstorm
En köttätande växt vore väl lite fräckt. Och ge honom några länkar till bra köttätarsidor.
Eva i Höga
Ja, det skulle vara jättefräckt! Nu har jag fått så bra tips så det blir svårt att välja, får nog bli två presenter så kan ju mor o far också ha glädje av dem.
Nostalgia
Hej Eva!
Jag har själv en 11 årig son, han gillar också att läsa tidningar med sjukhumor . En annan billig och kul present är en pruttkudde, ja en sån som man blåser upp och lägger på en stol och sen väntar på att någon (helst vuxen) kommer och sätter sig på den och "prutt" giggle.gif skämt artiklar över huvudtaget gillas nog i den åldern och det finns ju en del att välja på och dom brukar inte kosta så mycket.
Annars så gillar min son också att få lite annorlunda och spännade växter som han sen sköter om själv och tycker om att se när dom växer och om han lyckas få dom att blomma.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon