Eva i Skåne
Varför ska det vara så svårt att sova natten till en ny arbetsvecka? Måndag morgon skulle jag vilja vakna utvilad och pigg och komma till jobbet full av energi, men icke........
Söndag kväll - inte lika trött som andra kvällar och somnar lite senare, sover 3-4 timmar och vaknar och har huvudet fullt av allt som ska göras i den nya veckan. Vrider och vänder mig och kan inte somna om.
Måndag förmiddag på jobbet - lika trög och oinspirerad som hela förra veckan!

Jag brukar aldrig vara ute på forumet på nätterna, men jag hade trott att jag skulle hitta någon annan morgontidig att prata med, men tji fick jag. Ni ligger kanske också och vrider er i måndagskval eller så sover ni sött.
Eva i Skåne
Fortfarande inte någon av er som är vakna.
Nu ska min klocka snart ringa så det är lika bra att förflytta mig till duschen och bli klar i ovanligt god tid, kanske slippa att halvspringa till bussen som omväxling. unsure.gif
Elvy
Är du alltid uppe med tuppen????
Har varit sjuk (är fortfarande) så jag har bara orkat titta in
en liten stund var dag c:a 3min. sen helt slut, sängen direkt.
Vill tacka för alla roliga, rörande, festliga saker jag
läst, laugh.gif det lästa har förlängt livet på mi massor wub.gif
att skratta är en helt underbar medicin!!!!!!!!!
Småprat fyller en helande funktion biggrin.gif tack,tack,tack
Elvy i mälardalen,zon2
Berith
Japanskt ordspråk
Att ta medicin är inte roligt, men att ha roligt är en bra medicin. blink.gif
Posse
CITAT
Varför ska det vara så svårt att sova natten till en ny arbetsvecka? Måndag morgon skulle jag vilja vakna utvilad och pigg och komma till jobbet full av energi, men icke........
Söndag kväll - inte lika trött som andra kvällar


Förmodligen har du väl blivit FÖR utvilad under weekenden.... wink.gif smile.gif
aanderss
sover inte utan jobbar
Biggan_
CITAT (aanderss @ 05-07-2009, 19:35) *
sover inte utan jobbar


Förstår att du inte är riktigt vaken än aanderss eftersom du dyker upp i en så här antik tråd! giggle.gif
pejori
CITAT (Biggan_ @ 05-07-2009, 19:53) *
Förstår att du inte är riktigt vaken än aanderss eftersom du dyker upp i en så här antik tråd! giggle.gif



Började fundera på, vad i herrans namn som hade hänt, när antiken klivit in igen. rotfl.gif
Men nu förstår jag, Anderss som går i sömnen.. rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon