KURT
Aftonbladet hämtar ganska många nyheter från Norge, eftersom de verkar samarbeta endel med de norska tidningarna VG och Aftenposten, alla tre ägs ju av schibstedt. Men i det här fallet tyckte jag faktiskt att det var en intressant nyhet, speciellt med "knorren" om centralbanklagens 14:e paragraf .
Aqvakul
CITAT (KURT @ 06-12-2008, 17:36) *
Aftonbladet hämtar ganska många nyheter från Norge, eftersom de verkar samarbeta endel med de norska tidningarna VG och Aftenposten, alla tre ägs ju av schibstedt. Men i det här fallet tyckte jag faktiskt att det var en intressant nyhet, speciellt med "knorren" om centralbanklagens 14:e paragraf .


När jag sålde en bil och fick betalningen i form av en massa hopknölade femhundringar och tusenlappar i en strumpa (totalt 75 000:-), så höjde jag lite på ögonbrynen. Men inte ringde jag Aftonbladet...
KURT
CITAT (Aqvakul @ 06-12-2008, 19:19) *
När jag sålde en bil och fick betalningen i form av en massa hopknölade femundringar och tusenlappar i en strumpa (totalt 75 000:-), så höjde jag lite på ögonbrynen. Men inte ringde jag Aftonbladet...



Men idet har fallet, så var det ju en form av hämndaktion från styrelseordföranden, och den slog ju helt fel.
Aqvakul
CITAT (KURT @ 07-12-2008, 08:39) *
Men idet har fallet, så var det ju en form av hämndaktion från styrelseordföranden, och den slog ju helt fel.

fast snacka om löjlig hämndaktion, rena leksolefasonerna....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon