malin72
jo jag tänkte så här det är ju så många nya nu som ska till tex mässan bravo.gif det kanske är så att vi ska se om det blir en ny knapptråd och kanske tom en ny tröja tråd yahoo.gif så jag skickar till Göran och Ingemar så att ni vet så får vi se..vi testar men Göran har sagt förrut att det brukar göras knapp tråd i jan men jag påminner nu 000.gif så kan alla hinna tänka efter om dom vill ha
-knappar är en knapp med vårat namn som vi har här inne på som man knäpper på sig
- tröjan är samma sak fast en tröja då whist.gif

självklart står det Odla.nu på dom med tummenupp.gif
malin72
nu har jag fått svar från Göran och dom kan fixa knappar och ev tröjjor om tillräckligt intresse finns så nu funderar jag på om jag ska göra en ny omröstning g.gif vad tror ni??? yahoo.gif så nu är det bara att visa intresse tummenupp.gif jag funderar tom själv på ny tröja för mina är väl använda giggle.gif
Eva i Höga
Denna gång kommer jag inte att beställa, har både tröjor och knappar så jag klarar mig ett tag. Men tanken är god och det finns säkert många som inte har beställt tidigare.
Lady Hamilton
Starta en tråd och kolla "läget" Då får vi ju veta tummenupp.gif
Österläge
Tröja behöver jag inte men däremot ny knapp - har ju bytt nick! smile.gif
Maggan H
Tröja har inte jag! mad.gif Vill ha!
HelenJ
Jag vill ha både knapp och tröja! bravo.gif

Bra initiativ, Malin! tummenupp.gif
johannea
Jag vill absolut ha båda!!!
flinga100
Jag vill ha en tröja! tummenupp.gif
malin72
jag har nu gjort en omröstning så vi kan se intresset vänligen gå till "den nya röstningen" tummenupp.gif den andra blev fel på blush.gif
Österläge
Var är omröstningen nånstans? Du kan väl länka till den härifrån! smile.gif
malin72
nu ska vi se om jag kommer ihåg då

röstningen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon