malin72
nu så ska det väl bli rätt whist.gif om det är det ska vi kunna se hur många som vill ha..men det kan ju vara bra om man skriver tex jag vill giggle.gif så att man har lite koll på antal mm tummenupp.gif
Meriona
Jag är förvisso inte så aktiv, men en tröja vill jag gärna ha! Jag har sett Wilmers, och den är såååå snygg!
Maggan H
Hm, Malin, hur många såna här trådar har du skapat? Tycker jag har skrivit i 2 olika innan denna.... confused.gif
Ramred
CITAT (Maggan H @ 09-12-2008, 08:38) *
Hm, Malin, hur många såna här trådar har du skapat? Tycker jag har skrivit i 2 olika innan denna.... confused.gif


Den/dom andra ligger i testforum, där man kan "öva" på att göra olika varianter i trådar.
malin72
CITAT (Maggan H @ 09-12-2008, 08:38) *
Hm, Malin, hur många såna här trådar har du skapat? Tycker jag har skrivit i 2 olika innan denna.... confused.gif


men Maggan det var ju i testforumet ju rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif sen gjorde jag även fel här uppe men nu är det fixat tack vara Göran så finns bara en tråd och så ska det förbli a0a.gif
Bettis
Jag får bara upp felmeddelande när jag försöker rösta unsure.gif -cry-.gif , jag vill ha en knapp naughty.gif
malin72
CITAT (Bettis @ 09-12-2008, 14:00) *
Jag får bara upp felmeddelande när jag försöker rösta unsure.gif -cry-.gif , jag vill ha en knapp naughty.gif


jag tror jag vet vad som blir knas....även om du bara vill ha en knapp så måste du rösta på bägge sätt bara nej på tröjan då tummenupp.gif testa vet ja
Maggan H
CITAT (malin72 @ 09-12-2008, 12:45) *
men Maggan det var ju i testforumet ju rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif sen gjorde jag även fel här uppe men nu är det fixat tack vara Göran så finns bara en tråd och så ska det förbli a0a.gif

Aha, ja jag har lite bråttom ibland att hinna läsa/göra allt på en o samma gång! blush.gif Dom brukar säga att jag är ''hejalös'', hur dom nu kan tycka så! naughty.gif crazy.gif Men nu har jag röstat igen, här, på en tröja, ingen knapp! bravo.gif
Bettis
CITAT (malin72 @ 09-12-2008, 14:02) *
jag tror jag vet vad som blir knas....även om du bara vill ha en knapp så måste du rösta på bägge sätt bara nej på tröjan då tummenupp.gif testa vet ja

yahoo.gif japp, du funkade det bravo.gif
malin72
putt putt whist.gif
Österläge
Jag har ju gått o bytt nick så jag måste ha en ny knapp!! smile.gif Tröja däremot klarar jag mig med den jag har, men jag rekommenderar den verkligen - jättefin o så skön! biggrin.gif Och billig oxå! yes.gif
blomkronan
Som ny... måste man ha båda yes.gif
Eva-Helene
Jag köpte ingen knapp förra gången *alltså hur dum får man vara...* och Findus har käkat på den ena tröjan *kattskrälle...* så jag välkomnar verkligen denna chans!
Lady Hamilton
Men visst borde det finnas FLER?? än 21st som "behöver" ny grejjer? blink.gif det är ju massor av nya medlemmar som har tillkommit
Bee
Knapp har jag så där är lugnt men en tröja till behövs. Man måste ha något när den andra ligger i tvätten smile.gif

Och jag vill ha dammodellen. Medium i herrstorlek var för stor. Svart med vit text vore snyggt!
Kajsa i Arvika
Kryssade i ja för knapp och nej till tröja. för jag vill gärna veta hur tröjjorna ser ut innan.. någon som har en bild gömd i nåt album så man får kika? Skärning, töjbarhet i materialet... whist.gif färg?
Lady Hamilton
Så här såg det ut i fjol

Tröjor 2008

Och här kan man läsa hur diskussionerna gick
Tröj trådar
Kajsa i Arvika
Tackar! tummenupp.gif Ni som köpte, var dammodellen "normal" i storleken eller typ pygme fast det står xl?
Aqvakul
Det som var märkligt var att de gröna tröjorna var flera storlekar större än de vita (gäller "herrmodellerna").
Irene_L
jag mindes fel blush.gif
malin72
putt putt säger som Ladyn sa visst borde väl flera vilja ha för dom priserna innocent.gif
jag har bägge tröjorna och tycker att dom är jätte sköna med bra kvalitet tummenupp.gif
Whiskuchi
CITAT (Lady Hamilton @ 10-12-2008, 10:08) *
Men visst borde det finnas FLER?? än 21st som "behöver" ny grejjer? blink.gif det är ju massor av nya medlemmar som har tillkommit


Alla vill inte ha (inte alla gamla medlemmar heller för den delen, jag saknar intresse för både tröja och knapp) wink.gif
malin72
dom som inte vill ha eller redan läst behöver ju inte öppna tråden utan den puttas upp till dom som inte är inne ofta och kanske missar den yes.gif så att sedan Göran kan gå in med en ev egen tråd om tillräckligt intresse finns 000.gif
HelenJ
Räcker det att man röstar för att man ska få sin tröja / knapp, eller måste man gå in nån annastans och beställa dem, eller skicka PM eller nåt? confused.gif
malin72
CITAT (HelenJ @ 12-12-2008, 23:36) *
Räcker det att man röstar för att man ska få sin tröja / knapp, eller måste man gå in nån annastans och beställa dem, eller skicka PM eller nåt? confused.gif


så här går det till...först ser man om det finns intresse tummenupp.gif sen är det upp till Göran om han vill göra i ordning sina egna trådar, där i står det mera nogrant om hur man ska gå till väga, jag ska höra med Göran vad han tycker nu 000.gif återkommer........nu har tyvärr min dator krachat så jag sitter nere hos sonen på lånad tid giggle.gif hej så länge
Snöflinga
Du har en jättefin blomranka Malin tummenupp.gif MEN den är så lång att man måste crolla för att kunna läsa texten thumbdown.gif Du skulle inte vilja ta fram sekatoren och knipsa av den en bit flirting.gif
Irene_L
Men vad konstigt Snöflingan. Måste du scrolla? Det behöver inte jag!
Kajsa i Arvika
Inte jag heller... dunno.gif
HelenJ
CITAT (Snöflinga @ 13-12-2008, 19:03) *
Du har en jättefin blomranka Malin tummenupp.gif MEN den är så lång att man måste crolla för att kunna läsa texten thumbdown.gif Du skulle inte vilja ta fram sekatoren och knipsa av den en bit flirting.gif

Det har nog att göra med inställningen på din dator, om du ökar skärmupplösningen får allting plats och du slipper scrolla.
Snöflinga
CITAT (HelenJ @ 13-12-2008, 22:30) *
Det har nog att göra med inställningen på din dator, om du ökar skärmupplösningen får allting plats och du slipper scrolla.


Jaha, vad konstigt unsure.gif Så var det ju när Netha hade sin tomte i kanten, men sedan då hon ändrade den så behövde man inte scrolla ....
Därför trodde jag att det var så dunno.gif men inget illa ment no.gif
Lady Hamilton
Jag har 1280 pixlar och behöver inte heller "scrolla" testa du också tummenupp.gif
Gillan
Hmm, jag undrar om det ens beror på malins "blomranka", men i vilket fall som helst så har jag också 1280 pixlar tummenupp.gif .......och scrolla behöver jag aldrig göra dunno.gif
malin72
men oj vad man missar här giggle.gif men så konstigt för snöflinga dunno.gif det lät ju bra att ni andra inte behöver scrolla för det har jag inte ens tänk på att det skulle ta sån plats g.gif
om det är flera som har problem så kankske jag kan göra en omröstning på om den ska bort då a0a.gif a0a.gif whist.gif äsch skojja bara men lite nyfiken blir jag på hur det ser ut hos snöflinga shy.gif
Maggan H
Putt putt

Tröjarna ser jättefina ut, hoppas vi kan beställa! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon