Full version: Ny här
teddi
Kikar in här.... shy.gif
Lilla Birka
Välkommen till Odla!
Monaxe
Välkommen!
teddi
Tackar så mycket thanks.gif
Farbror Blå
Ja välkommen hit!
Här är vi tjocka och smala, korta och långa, sunda och helt knäppa..
Helt enkelt ett tvärsnitt av Sverige.. fast..

myyycket trevligare
flirting.gif
Eva-Helene
Godkväll och välkommen!
blomkronan
CITAT (Farbror Blå @ 09-12-2008, 23:45) *
Ja välkommen hit!
Här är vi tjocka och smala, korta och långa, sunda och helt knäppa..
Helt enkelt ett tvärsnitt av Sverige.. fast..

myyycket trevligare
flirting.gif

INSTÄMMER som ny här... ni är...myyycket trevliga flirting.gif
Annetorp
Är också ny. Välkommen.

Med vänliga hälsningar
Jonas
DragonLady
Hej och välkommen till gemenskapen här på Odla santa.gif
Chamomille
Ja [attachment=28176:G_sp.gif] godmorgon och välkomna allihop smile.gif

Kul med nya medlemmar och nya influenser.

Edit: fel
Ramred
Välkommen.
Aqvakul
Varmt välkomna! yahoo.gif
Red Top
Känn er varmt välkomna!

Eva i Höga
Välkomna teddi och Annetorp! Här har vi trevligt och ni kommer säkert att trivas. bravo.gif
Rosmarin
Välkomna! Kul med nya medlemmar.
Maggan H
Hej teddi pch Annetorp! Välkomna till oss knasbollar här på Odla! tummenupp.gif
*Stintan*
Välkomna till Odla, nu behöver ni aldrig mer vara sysslolösa giggle.gif whist.gif
Irene_L
[attachment=28182:v_lkommen.bmp]
Välkommen hit teddi och Annetorp!


Jag försökte få en bild i inlägget men det blev en länk. Och när jag ändrade blev det dubbla länkar. Ni är dubbelt välkomna! giggle.gif
Biggan_
Hej teddi och Annetorp. Välkommen hit till Odla! smile.gif
Myosotis
Hejhej! [attachment=28186:2.gif]
Alba
Hej Teddi och Annetorp. Välkommen till Odla. Ni ska vara beredda på att Odla blir ett beroende.
Jag är helt fast. Vad gjorde jag innan Odla kom in imitt liv....vet inte.....var det ett liv ? naughty.gif

CITAT (Irene_L @ 10-12-2008, 09:31) *
[attachment=28182:v_lkommen.bmp]
Välkommen hit teddi och Annetorp!
Jag försökte få en bild i inlägget men det blev en länk. Och när jag ändrade blev det dubbla länkar. Ni är dubbelt välkomna! giggle.gif



Det är något mystiskt med nerladdningen av bilder ibland. Varje gång gör jag på samma sätt men resultaten varierar.
Ibland blir det dubbla bilder.
AstLar
Hej Teddi och Annetorp!

En varning är på plats.
Börjar ni läsa en intressant tråd, (eller kanske crazy.gif -tråd,) får ni vara beredda på att tiden försvinner.

Man tittar in hit alldeles för ofta.... biggrin.gif
renate
Hej och välkommen ALLA som är ny här på odla!
ängsvädd
Välkommen hit biggrin.gif
Betty
Hej och välkomna hit Teddi och Annetorp! smile.gif
hobbe 00
välkommen rose.gif
pianja
Hej,
Jag är ny här på forumet och oj vad mycket kunskap jag kommer att hämta härifrån. smile.gif Känner mig lite ensam emellanåt eftersom ingen av mina vänner irl delar mina grönare intressen. Så mina trädgårdsfrågor ställer jag här. Och mina trädgårdsmissar... ja, dom kan jag också dela med mig av. Sådant kan man ju också lära sig av, har jag hört.

Min tomt är stor och gräsbevuxen. Innan jag flyttade hit hade ingen brytt sig om marken på 40 år. Det är alltså lite som att börja om i en ny trädgård. Med skillnaden att jag har en halvmeter grässvål att gräva upp varje gång någonting ska i jorden. Och att kirskålen har haft gott om tid att etablera sig...

Så, nu går jag ut och fortsätter. Håller på och flyttar vedbacken från gårdsplanen till bakom uthusen. Varför jag inte hade den där från början, ja det vete gudarna. whistling.gif
Njut i det gröna!
Pian
Alba
Välkommen till Odla.
Du verkar ha ett rejält projekt framför dig men det är ju också kul att få skapa allt efter egna ideer.
Ja tänk vad man lär sig av misstagen......både egna och andras.....så det är viktigt att även visa på dem.
Snöflinga
Hjärtans välkomna alla tre smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif Här biter vi inte i gräset rolleyes.gif
Wilmer
Välkommen och lycka till med grässvålen kompiskram.gif
zissi
Stämmer in i välkomsthälsningarna smile.gif
aanderss
välkommen
Meriona
Ja va kul att det kommer fler och berikar oss! wub.gif Välkomna välkomn, var inte blyga bara! giggle.gif
Annetorp
Välkommen till Odla, Pinja.

Med vänliga hälsningar
Jonas
kasam

Välkommen!!!

Eva-Helene
Välkomna Annetorp och pianja!
Hittar ni som är nya den meningslösa tråden och börjar läsa...ja, bli inte förskräckta - HÄNG PÅ! Och lycka till med att läsa ikapp... blink.gif Med risk för att bli "lynchad": det räcker kanske med att läsa dom senaste 20 sidorna för att få ett hum... giggle.gif

Edit: felstavning
pianja
Tack för era välkomnande ord. smile.gif
Började läsa lite i den meningslösa tråden och ja... nej, jag läser inte ikapp. Läser massor i de faktaspäckade trådarna istället. Men till vintern kanske...
Gott ställe här. Go stämning och massa kunskap. Jag trivs redan.

Jag räknar inte med att ha min drömträdgård de närmaste åren. Men det är gott att se varje litet steg framåt. smile.gif I morgon ska jag hämta hallonplantor hos en vän. Och för att sätta insynsskyddet där jag vill måste jag flytta rosorna från rabatten till något annat ställe och det blir ju fint där med. Varför sitter jag här egentligen?!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon