Ralf
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=...amp;lpos=lasmer

SVTs Rapport väljer att pixela en bild, precis som övriga massmedia gör när det fotbollsspelare har gjort nåt dumt och får sota för det.
Chamomille
giggle.gif rotfl.gif

Red Top
a0a.gif a0a.gif Underbart! Vore ju hemskt om kattens släktingar och vänner kände igen den rotfl.gif
Aqvakul
Visst, katter har ju sin integritet att tänka på... crazy.gif
Kathy


giggle.gif

Alltså, med tanke på hur kattutställningsvärlden ser ut (ser att katten sitter i en utställningsbur) och hur vissa kattägare kan vara, så är nog detta helt seriöst, kattägaren har förmodligen begärt att katten ska anonymiseras. rolleyes.gif
Chamomille
Och dessutom har han tassen mot kameran. "Jag vill inte vara med på bild" giggle.gif
gammelnalle
Katta-strof !!!!



b
Boxer
Jösses!
MariaS
Kattstackaren på bilden har ju inte ens med historien att göra! Katten det handlade om var en vnlig svart bonnis från Götene.... blink.gif ooops råkade jag avslöja nu... ninja.gif (vet en som känner kattägren...)
Ralf
CITAT (MariaS @ 24-12-2008, 22:53) *
Kattstackaren på bilden har ju inte ens med historien att göra! Katten det handlade om var en vnlig svart bonnis från Götene.... blink.gif ooops råkade jag avslöja nu... ninja.gif (vet en som känner kattägren...)

Akta dig så du inte blir anmäld till JK, som Monica Antonsson...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon