Full version: Bilder
Chamomille
Jag kan inte skicka bilder. Det står hantera uppskickade filer 0 confused.gif Varför då unsure.gif
Alba
Jag försökte men det går inte.
Jag får samma svar.
Chamomille
g.gif
*Stintan*
[attachment=28790:dimma.jpg]

Skumt men det här gick ju.
Chamomille
Men va konstigt.
Jag provade just att ladda upp en bild som jag inte ens ville ladda upp och det gick bra wacko.gif Hmm...

CITAT (*Stintan* @ 26-12-2008, 17:51) *
[attachment=28790:dimma.jpg]

Skumt men det här gick ju.

Fin bild wub.gif
Alba
Testar igen med bild från album......ja det går.
Det går inte att ta bilden direkt från datorn.

Stintan....jättefin bild.


Tomte.png
ninnisky
Har också just försökt ladda upp - men det funkar inte heller????
*Stintan*
Men jag laddade ju upp direkt från datorn. Mysko.

thanks.gif Chamomille och Alba.
Huggorm
Det verkar funka fint för mig med
Krolliljan
Provar både från min dator och från mitt album.

[attachment=28792:Rams0001.JPG]
Liten Axel

Ralf
maxstorleken har ni tänkt på den? är väl max 500 kb när man laddar upp direkt i inlägg, men jag tror det stod ej i FAQ
Chamomille
CITAT (Ralf @ 26-12-2008, 18:58) *
maxstorleken har ni tänkt på den? är väl max 500 kb när man laddar upp direkt i inlägg, men jag tror det stod ej i FAQ

500??? Nää... Det är väl 1000?
ängsvädd
CITAT (Krolliljan @ 26-12-2008, 18:55) *
Provar både från min dator och från mitt album.

[attachment=28792:Rams0001.JPG]
Liten Axel

Vilken fin undulat du har smile.gif Är du medlem på undulatportalens forum - jättetrevligt och bra biggrin.gif http://www.undulatportalen.se
Krolliljan
CITAT (MimmiH @ 26-12-2008, 20:56) *
Vilken fin undulat du har smile.gif Är du medlem på undulatportalens forum - jättetrevligt och bra biggrin.gif http://www.undulatportalen.se


Javisst är jag medlem, där. Trevligt forum smile.gif. Där har jag lärt mig jättemycket om undulater.
AnnammA
CITAT (Krolliljan @ 27-12-2008, 00:02) *
Javisst är jag medlem, där. Trevligt forum smile.gif. Där har jag lärt mig jättemycket om undulater.


Tänk, jag hade en gång en undulat, som hette Victor, och som brukade viska i mitt öra"Lille Victor sööt!...Så med mycket energi och pyssel kan man få undulater till att prata och att komma när man kallar på dem...
ängsvädd
CITAT (Krolliljan @ 27-12-2008, 00:02) *
Javisst är jag medlem, där. Trevligt forum smile.gif. Där har jag lärt mig jättemycket om undulater.

Kul biggrin.gif Vad heter du där? Jag heter Mimmi_

Jag testar att lägga upp en bild - så här vit jul hade vi i år - rimfrost smile.gif

[attachment=28816:Kopia_av_rimfrost.jpg]


Alba
CITAT (Ralf @ 26-12-2008, 18:58) *
maxstorleken har ni tänkt på den? är väl max 500 kb när man laddar upp direkt i inlägg, men jag tror det stod ej i FAQ



Om bilden är för stor brukar man ju få upp ett meddelande men jag får inte det nu.
ängsvädd
Och det kan inte vara en hjärnsläpps-grej - att ni glömt klicka på den gröna knappen Ladda upp?
Chamomille
Nää. Nu fungerar det plötsligt. Jag startade om datorn. Plötsligt händer det... giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon