Full version: Olika "Swapar"
Klura
Hittade några olika "swapar" på nätet.
Fyll gärna på om ni vet om fler.

Vita Gåvor Swap
Har vår, sommar, höst och till jul med olika teman.

Sticka Mera
Har swapar med jämna mellanrum, oftast inriktning på stickning.

Sysidan
Har t o m en egen kategori i deras forum. Många roliga swapar har det haft.
Önskar jag var lite duktigare med symaskinen bara.. så skulle jag anmäla mig till någon.
*Ulrica*
Om man orkar vänta några månader kan jag tipsa om "Odlas Hemliga Påskhare" som kommer att dra igång i mitten av mars nästa år!

[attachment=28865:puhkanin.jpg]
Myosotis
Jaha, och hur skulle jag kunna vara med utan att genast avslöjas? Inte så många som gör sorbiska påskägg kan jag tänka mig...
mojan
Jag skriver in i almanackan under mars: "Odlas Påskhare." Om två veckor har jag ingen aning om vad jag menade med det... g.gif wacko.gif
Eva-Helene
Pärlguiden
Här kan man gå med i grupper, en av dessa heter RAK (står för Random Act of Kindness). Inom den gruppen "swap"ar man med jämna mellanrum, varje månad startas det en swap (med fokus på pärlor o tillbehör) och om man är intresserad anmäler man sig till "gruppchefen".
DragonLady
CITAT (Myosotis @ 28-12-2008, 11:17) *
Jaha, och hur skulle jag kunna vara med utan att genast avslöjas? Inte så många som gör sorbiska påskägg kan jag tänka mig...



Nej men det gör nog inget för de är ju så jättefina wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon