Full version: Rim
djur7
Hejsan!

Nu skulle jag behöva hjälp med ett rim. Det orde sluta med don efter person men vad skall vara före 5 ord före det ser ut så här _ Å _ _ _ _ _ _ M _ _ O _ _ _ O _ Detta är alltså det som jag söker, några bokstyäver som hjälp. Snälla hjälp mig någon som kan.....
Wilmer
Oj, det har jag ingen aning om, hoppas någon annan är bättre på sådant än jag.
Piccante
CITAT (djur7 @ 30-12-2008, 16:35) *
Hejsan!

Nu skulle jag behöva hjälp med ett rim. Det orde sluta med don efter person men vad skall vara före 5 ord före det ser ut så här _ Å _ _ _ _ _ _ M _ _ O _ _ _ O _ Detta är alltså det som jag söker, några bokstyäver som hjälp. Snälla hjälp mig någon som kan.....

Jag fattar tyvärr inte ??? Ska det vara en hel mening? som slutar med ...don efter person. Ska det inte vara mellanrum mellan orden i meningen så man ser hur långa ord som ska in?
RibesRubusVitis
Hur vet du att det ska bli ett rim? Det skulle hjälpa om du förklarar sammanhanget, om du försöker rekonstruera en sångtext, löser korsord eller själv vill hitta på ett nytt rim. En limerick? Och varifrån kommer bokstäverna Å, M, O och O?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon