Full version: Egen liten butik!
adrian
Hej!

Nu var det länge sedan jag tittade in, jag fick ett mail ang. äta ihop i samband med nordiska trädgårdar av malin nyss.

Och det blir kul att se er igen, gamla och förmodligen några nya ansikten.. kompiskram.gif

Idag har jag öppnat en liten butik på köpmangatan 49 i Örebro och där är jag klädd i medeltida kläder och har j-t kul med alla gamla saker.

Jag ska ta tag i växterna nu för de har halkat efter rejält.

Är det någon som har vägen förbi Örebro så hälsa på mig. rolleyes.gif

Mvh Adrian/Nidingbane/Dick



Maggan H
CITAT (adrian @ 14-01-2009, 12:39) *
Hej!

Nu var det länge sedan jag tittade in, jag fick ett mail ang. äta ihop i samband med nordiska trädgårdar av malin nyss.

Och det blir kul att se er igen, gamla och förmodligen några nya ansikten.. kompiskram.gif

Idag har jag öppnat en liten butik på köpmangatan 49 i Örebro och där är jag klädd i medeltida kläder och har j-t kul med alla gamla saker.

Jag ska ta tag i växterna nu för de har halkat efter rejält.

Är det någon som har vägen förbi Örebro så hälsa på mig. rolleyes.gif

Mvh Adrian/Nidingbane/Dick

Grattis till butiken, vad roligt, hoppas den går bra! Hm, Nordiska trädgårdar, är det inte Älvsjömässan du menar? Om det är så så ses vi där, dock kan jag inte hälsa på i Örebro! biggrin.gif
Betty
CITAT (Maggan H @ 14-01-2009, 14:51) *
.../ Hm, Nordiska trädgårdar, är det inte Älvsjömässan du menar? /... biggrin.gif

Maggan , mässan heter Nordiska trädgårdar men kallas ofta för Älvsjömässan eftersom den är i Älvsjö. flirting.gif

Grattis till butiken Adrian/Nidingbane/Dick! Hoppas den blir en strålande affär! tummenupp.gif
malin72
Grattis till butiken skriver jag väl här med då tummenupp.gif giggle.gif
klart att man ska kika in....måste bara ha vägarna förbi på nåt sätt g.gif
ses till mässan!!!
aanderss
hoppas du får många kunder men öppna gärna e butik med
Lady Hamilton
Grattis! blomma.gif Och lycka till med den nya butiken tummenupp.gif
Gillan
Grattis till butiken säger jag med yaay.gif . Och vem vet, helt plötsligt har jag fått anledning att åka till Karlskoga lite oftare än innan och därifrån är det ju inte alls långt till Örebro tummenupp.gif


Pst! Malin! Du kanske ska hälsa på nån i Karlstadtrakten nån gång och då åker du ju förbi Örebro flirting.gif giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon