Gita
När jag kom hem från jobbet idag hade min jättegullige man en överraskning till mig. Han hade bokat en 4 dagars Londonresa för oss, inte nog med det, han hade också köpt biljetter till Chelsea Flower Show, allt bara för att göra mig glad, det kan man väl kalla riktig kärlek!. Äntligen kommer jag iväg till denna trädgårdsutställning som jag längtat så efter att besöka. Så härligt att ha detta att se fram emot hela långa vintern.
Gita
Aqvakul
Ingen dålig överraskning precis! Det låter verkligen som en drömresa. Nu har du fyra månader på dig att längta!
Motti
Grattis till en omtänksam man kompiskram.gif Min gubbe bjöd mig till London förra våren i hop med goda vänner vi var i en vecka och fick se Magnolian blomma i Hyde park bla .Vi var också på en Musikal" Dancing in the streets" som var kanon folk stog upp i bänkarna och dansade crazy.gif plus mycket mycket annat.Ta med dig bra lågskor att gå i bara för det är super stort i London och mycket gå,i alla fall gick vi mycket,mina fötter gick knappt att gå på sista dagarna för jag inte hade vet att ta med riktiga lågskor confused.gif Lite avundsjuk på dig som få gå på Trädgårdsut ställning wink.gif Och faktiskt så är maten jättegod i London Kan rekomdera " Thank god its Friday "super god mat där och så måste man ju äta Fisch and Chipps fast helst på någon pup då!Hoppas du får lika kul och trevligt som jag hade yes.gif
motti
Eva i Höga
Vilka underbara män ni har! Hoppas ni är lika underbara mot dem!
Christina i Taxinge~
Vilken suveränt rolig överraskning - grattis!!! smile.gif



Boxer
CITAT (Gita @ 19-01-2009, 18:13) *
När jag kom hem från jobbet idag hade min jättegullige man en överraskning till mig. Han hade bokat en 4 dagars Londonresa för oss, inte nog med det, han hade också köpt biljetter till Chelsea Flower Show, allt bara för att göra mig glad, det kan man väl kalla riktig kärlek!. Äntligen kommer jag iväg till denna trädgårdsutställning som jag längtat så efter att besöka. Så härligt att ha detta att se fram emot hela långa vintern.
Gita


Vad kul!!!

Ta en rejäl nypa i armen, för att se om du är vaken. Det hade jag gjort! *avis* flirting.gif
Gillan
Grattis till en superöveraskning tummenupp.gif ..............Njut av hela din själ yes.gif
ingrid fuxwall
Vilken underbar make du har

Heda
Verkligen GRATTIS till en underbar present, DET är kärlek det!!! Någon gång ska jag också till flower showen i Chelsea!! Pussa honom mycket nu!!!

//Heda
herkules
härligt med en sådan man, njut av både honom och london!
smiley_small_hug.gif
Anma
Ååh vad roligt! Här hemma var det jag som överraskade mannen med 4 dagars resa till London. Kommer absolut att åka tillbaka till denna fantastiska stad, nästa gång blir det på våren. Men nu närmast ska vi till Riga och sedan till Prag, så London får vänta lite.

Ha det så trevligt!
Biggan_
Grattis Gita!
Vilken trevlig överraskning och verkligen en kärleksfull man!
Så härligt att gå och drömma om resan, det är ju halva nöjet!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon