Full version: Svammeltråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
Red Top
Chamomille
BRA GJORT!!!!
yahoo.gif Nu kan vi svamla på här! Ingen som hört något från Ulrica unsure.gif
Aqvakul
Någon som hört av Ulrica?

Kan vi ha ett litet upprop på denna tråden vid pass 19.30?
MariaS
Tack gode gud. VAd skulle man annars göra.... Nu kan man i alla fall skriva av sig klådan här.

Men vad händer med denna tråden efter 19.50? Dör den då? Eller ska vi ha både svammel och meningslös tråd SAMTIDIGT?
Aqvakul
CITAT (MariaS @ 20-01-2009, 16:48) *
Tack gode gud. VAd skulle man annars göra.... Nu kan man i alla fall skriva av sig klådan här.

Men vad händer med denna tråden efter 19.50? Dör den då? Eller ska vi ha både svammel och meningslös tråd SAMTIDIGT?


låt den sova till nästa jubileum.... naughty.gif
Biggan_
Hmmm... confused.gif Så meningslöst onödigt jobb! Jag har suttit och lagt in en massa meningslöst i mitt sista meningslösa inlägg i meningslösa tråden!
MariaS
CITAT (Aqvakul @ 20-01-2009, 16:47) *
Någon som hört av Ulrica?

Kan vi ha ett litet upprop på denna tråden vid pass 19.30?

Skickade Ulrika PM igårkväll och jag vet att fler med mig gjorde detsamma. Har dock inget hört ännu, varken i PM, mail eller på telefon. Hon har väl gått i ide...


Närvarolista upprättas altså 19.30 i denna tråden. Ska vi ha upplägg för inlägg samtidigt? giggle.gif
Chamomille
CITAT (MariaS @ 20-01-2009, 16:48) *
Tack gode gud. VAd skulle man annars göra.... Nu kan man i alla fall skriva av sig klådan här.

Men vad händer med denna tråden efter 19.50? Dör den då? Eller ska vi ha både svammel och meningslös tråd SAMTIDIGT?

Man kan ju svamla här om det inte är meningslöst... Eller nåt..
Red Top
Jag hade nog tänkt att den bara skulle leva till 19.50, men Aquas förslag låter ju bra.
Själv har jag så dåligt minne att jag nog inte kommer ihåg den nästa år, men det kanske finns något svammelminnespiller jag kan ta
Biggan_
CITAT (Red Top @ 20-01-2009, 16:55) *
Jag hade nog tänkt att den bara skulle leva till 19.50, men Aquas förslag låter ju bra.
Själv har jag så dåligt minne att jag nog inte kommer ihåg den nästa år, men det kanske finns något svammelminnespiller jag kan ta


Svammelminnespiller, varsågod!
Pia L
Ursäkta en förmodligen urkorkad fråga......men vad är det 19.50?? confused.gif
MariaS
CITAT (Red Top @ 20-01-2009, 16:55) *
Jag hade nog tänkt att den bara skulle leva till 19.50, men Aquas förslag låter ju bra.
Själv har jag så dåligt minne att jag nog inte kommer ihåg den nästa år, men det kanske finns något svammelminnespiller jag kan ta

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
a0a.gif a0a.gif a0a.gif
Red Top
CITAT (Biggan_ @ 20-01-2009, 16:58) *
Svammelminnespiller, varsågod!


Tack snälla! Men ser de inte lite giftiga ut? sick.gif
Eva-Helene
Å tack och lov för att Red Top (gulledej!) kom på den briljanta idén att starta denna tråd! Jag höll ju evigt på att förgås av skrivklåda!!!

CITAT (MariaS @ 20-01-2009, 16:51) *
Skickade Ulrika PM igårkväll och jag vet att fler med mig gjorde detsamma. Har dock inget hört ännu, varken i PM, mail eller på telefon. Hon har väl gått i ide...
Närvarolista upprättas altså 19.30 i denna tråden. Ska vi ha upplägg för inlägg samtidigt? giggle.gif


Närvarolista - japp! Fast...det vore ju nääästan meningsfullt..... blink.gif
Biggan_
CITAT (Red Top @ 20-01-2009, 17:05) *
Tack snälla! Men ser de inte lite giftiga ut? sick.gif

Skulle aldrig falla mej in att förgifta en vän! kompiskram.gif
Red Top
CITAT (Pia L @ 20-01-2009, 16:58) *
Ursäkta en förmodligen urkorkad fråga......men vad är det 19.50?? confused.gif


Dax!




Skämt åsido. Meningslösa tråden fyller ett år då! flirting.gif
MariaS
CITAT (Eva-Helene @ 20-01-2009, 17:07) *
Å tack och lov för att Red Top (gulledej!) kom på den briljanta idén att starta denna tråd! Jag höll ju evigt på att förgås av skrivklåda!!!
Närvarolista - japp! Fast...det vore ju nääästan meningsfullt..... blink.gif

Gör inget smiley_small_hug.gif Detta är ju bara en svammeltråd ...
Eva-Helene
Vi kan väl ha 13-månaders-firande.....14-månaders-firande......15-månaders-firande....... Eller så får vi använda sökfunktionen......om vi käkar nog många svammelminnespiller......
Red Top
CITAT (Eva-Helene @ 20-01-2009, 17:07) *
Å tack och lov för att Red Top (gulledej!) kom på den briljanta idén att starta denna tråd! Jag höll ju evigt på att förgås av skrivklåda!!!
Närvarolista - japp! Fast...det vore ju nääästan meningsfullt..... blink.gif


Jag kan absolut inte ta åt mig äran för det!! Hyllas den som äras bör. Det var chamomilles briljanta idé. Jag var bara snabb att nappa på förslaget blush.gif
MariaS
CITAT (Red Top @ 20-01-2009, 17:12) *
Jag kan absolut inte ta åt mig äran för det!! Hyllas den som äras bör. Det var chamomilles briljanta idé. Jag var bara snabb att nappa på förslaget blush.gif

Ja det var väl tur det, som sagt. Kolla bara antalet inlägg på denna stunden!!!!


Vi hade ju spräckt meningslösa tråden på nolltid... Eller... Kanske.... 2,5 timmar kvar.... Hmmmm...... hur många kan det EGENTLIGEN bli....


Ash, nu har vi väl sagt 16000 eller.....
Red Top
CITAT (Biggan_ @ 20-01-2009, 17:07) *
Skulle aldrig falla mej in att förgifta en vän! kompiskram.gif


Tänkte väl det smiley_small_hug.gif

Ska genast knapra i mig en burk, så jag kommer ihåg att vara här kl 19.30.

Chamomille
CITAT (Red Top @ 20-01-2009, 17:12) *
Jag kan absolut inte ta åt mig äran för det!! Hyllas den som äras bör. Det var chamomilles briljanta idé. Jag var bara snabb att nappa på förslaget blush.gif

Tack. Jag höll nästan på att börja -cry-.gif
Red Top
20 inlägg och 107 visningar på en halvtimme
MariaS
CITAT (Red Top @ 20-01-2009, 17:20) *
20 inlägg och 107 visningar på en halvtimme

yaay.gif Ja tänk om det hade varit i meningslösa tråden?! Då hade vi varit uppe i 16013 inlägg just nu!
Pia L
Red Top : Tack för svaret, då får man väl gratulera er aktiva på ettårsdagen blomma.gif och en trevlig vaka giggle.gif
Red Top
Jag kom att tänka på en sak idea.gif

Finns det någon frågetråd där man bara kan ställa snabba frågor, som t ex: Vilken tråd var det jag läste det här i, när fyller påven år osv





I så fall har jag missat den, men ibland känt behov av en sådan

MariaS
Jag undrar-tråden, besvarar väl sånt som när påven fyller år och liknande, men frågan "i vilken tråd..."?! Ja tjenare. Undrar om det ens är möjligt....


Ash, du får väl starta en sån tråd med biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Red Top @ 20-01-2009, 17:29) *
Jag kom att tänka på en sak idea.gif

Finns det någon frågetråd där man bara kan ställa snabba frågor, som t ex: Vilken tråd var det jag läste det här i, när fyller påven år osv





I så fall har jag missat den, men ibland känt behov av en sådan



Det var väl en bra idé! Starta du en frågetråd! biggrin.gif
Chamomille
Jag tycker Ulrika själv ska skriva alla de sista inläggen yes.gif Men var är hon unsure.gif
Red Top
CITAT (Biggan_ @ 20-01-2009, 17:32) *
Det var väl en bra idé! Starta du en frågetråd! biggrin.gif


Nej tack. inte idag. Men kanske någon gång, när jag har en fråga.
Min tanke var annars att en svammeltråd skulle vara bra för ändamålet. Dvs en tråd där man inte nödvändigtvis måste vara meningslös i all sin okunskap giggle.gif
Aqvakul


I väntan på Ulrica och/eller 19.50? unsure.gif
Wilmer
Ska ni ta DÖD på tråden 19.50 -cry-.gif Vad ska jag då göra av mitt liv confused.gif


Isa galopperar.jpg

För att inte tala om trådmaskottens liv, vad har hon DÅ för livsuppgift rolleyes.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 20-01-2009, 18:00) *
Ska ni ta DÖD på tråden 19.50 -cry-.gif Vad ska jag då göra av mitt liv confused.gif

Nä, det är bara denna svammeltråden i så fall!
Red Top
CITAT (Wilmer @ 20-01-2009, 17:59) *
Ska ni ta DÖD på tråden 19.50 -cry-.gif Vad ska jag då göra av mitt liv confused.gif

a0a.gif a0a.gif a0a.gif

Eftersom det inte står ngt datum, kan du/vi alla väl hålla på till vilken dag som helst kl 19.50
rotfl.gif
Wilmer
sweatingbullets.gif sweatingbullets.gif sweatingbullets.gif

nU OINKAR iSA IGEN.
Red Top
Hur gör man när man OINKAR????????????????????????????????????? wacko.gif
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 20-01-2009, 18:07) *
sweatingbullets.gif sweatingbullets.gif sweatingbullets.gif

nU OINKAR iSA IGEN.


Hon känner väl av spänningen såklart! wub.gif
Wilmer
Jaaa, det är klart hon gör det tänkte jag inte på giggle.gif Jag som ska åka hemifrån, jag får väl lämna den bärbara ¨på i buren så Isa kan följa händelseutvecklingen.

Red Top, hur man gör när man oinkar får du fråga den som vet:


Isa slappar på mysrullen.jpg

MariaS
Fortfarande inte sett eller hört ngt från Ulrika?
Chamomille
CITAT (Wilmer @ 20-01-2009, 18:00) *

Isa galopperar.jpg



Vad är det som är bak och fram egentligen unsure.gif
Cacki
CITAT (Chamomille @ 20-01-2009, 18:30) *
Vad är det som är bak och fram egentligen unsure.gif


Fram är det som pekar framåt. Bak är den andra ändan......har jag hört.
Wilmer
rotfl.gif Håll fram en gurka, hon äter med frammen som alla (?) andra.

Red Top

*Ulrica*





Alla upplysningar om ovanstående person mottages med tacksamhet.
Chamomille
CITAT (Wilmer @ 20-01-2009, 18:34) *
rotfl.gif Håll fram en gurka, hon äter med frammen som alla (?) andra.

Ahaaa. biggrin.gif Då fattar jag precis yes.gif
Då ska jag nog prova att hålla fram en gurkbit till sambon ikväll. Ska bli spännande w00t.gif
Red Top
CITAT (Wilmer @ 20-01-2009, 18:24) *
Jaaa, det är klart hon gör det tänkte jag inte på giggle.gif Jag som ska åka hemifrån, jag får väl lämna den bärbara ¨på i buren så Isa kan följa händelseutvecklingen.

Red Top, hur man gör när man oinkar får du fråga den som vet:


Isa slappar på mysrullen.jpg


Jag har frågat Isa, men hon svarar inte wacko.gif

Pratade jag med fel ända kanske, eller pratade jag med ändan, kanske, hennes alltså crazy.gif
Aqvakul
Konstaterar glatt att vår sektledare och profet har återkommit.

I avsaknad av Ulricor så föreslår jag att ers högvärdighet förbereder "Genombrottrepliken".
Cacki
........usch......tänk om Ulrica rent av gått och blivit seriös människa som inte tycker om en massa tramsigheter längre.... -cry-.gif
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 20-01-2009, 18:45) *
........usch......tänk om Ulrica rent av gått och blivit seriös människa som inte tycker om en massa tramsigheter längre.... -cry-.gif

ja, lite seriös har hon nog alltid varit... giggle.gif
MariaS
CITAT (Aqvakul @ 20-01-2009, 18:43) *
Konstaterar glatt att vår sektledare och profet har återkommit.

I avsaknad av Ulricor så föreslår jag att ers högvärdighet förbereder "Genombrottrepliken".

Håller med fullständigt! Men vilka ska skriva de andra 6 inläggen innan?
Chamomille
CITAT (MariaS @ 20-01-2009, 18:49) *
Håller med fullständigt! Men vilka ska skriva de andra 6 inläggen innan?

Ulrica så klart! Hon kan ha sin nedräkning...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon